فیلتر روغن کیا کادنزا

فیلتر روغن کیا کادنزا

وظیفه فیلتر روغن کیا کادنزا خارج نمودن آلاینده‌ های مختلف از جمله ذرات فلزی، خاک و غبار، حشرات و … از موتور است. هدف از بکارگیری فیلتر روغن، فرستادن روغن تمیز و بدون آلودگی به موتور و در نتیجه روان، خنک و آب‌ بندی شدن موتور و اجزای آن می‌ باشد. به بیان دیگر، مشتریان عزیز با خرید فیلترهای روغن کیا کادنزا به مزایای بیشماری دست خواهند یافت که مهم‌ ترین آنها به شرح زیر می‌ باشند:

تصفیه روغن از آلودگی‌ ها

بدیهی است که در اثر سوخت و احتراق، آلودگی‌ هایی نظیر کربن دی اکسید، گرد و غبار و … ایجاد می‌ شود. وجود چنین ناخالصی‌ هایی، راندمان موتور هر ماشین را کاهش می‌ دهد. در این شرایط، نصب و تعویض فیلتر باعث ارسال روغن خاص و تمیز به موتور و افزایش کارایی آن می‌ شود.

روانکاری قطعات موتور

یکی از وظایف اصلی فیلتر روغن، ممانعت از ورود روغن غلیظ و در نتیجه روان شدن قطعات موتور است. هرچه حجم دوده و آلودگی در روغن بیشتر باشد، غلظت آن نیز به همان میزان افزایش می‌ یابد. این امر سبب مختل شدن عملکرد موتور و در نتیجه کارکرد درست خودرو می‌ شود.

بیشتر شدن طول عمر قطعات

قطعات و اجزای متحرک موتور برای حرکت به روغن نیاز دارند. پس هرچه فیلتر روغن موتور مورد استفاده کارایی و عملکرد بهتری داشته باشد؛ قطعات نیز دچار خوردگی و فرسایش نمی‌ شوند. نتیجه حاصل، افزایش عمر قطعات، کارایی بیشتر موتور و عملکرد بهتر ماشین می‌ باشد.

نکته حائز اهمیت درباره خرید فیلتر روغن کیا کادنزا این است که این وسیله کاربردی نیز باید مانند روغن موتور به طور منظم و دائمی بررسی شده و در زمان مورد نیاز تعویض گردد.

معرفی برند فیلتر روغن کیا کادنزا

همانطور که می‌ دانید؛ خودرو های کیا کادنزا توسط گروه خودروسازی کره‌ ایی و چند ملیتی کیا موتورز تولید و به بازار ارائه می‌ شوند. پس طبیعی است که فیلتر روغن کیا کادنزا اورجینال آن نیز متعلق به کشور کره باشد. به همین جهت، این فیلتر روغن دارای کیفیت بی نظیر و بسیار بالایی برای موتورهای خودرو می‌ باشد. منظور از کیفیت بی نظیر این محصول، استفاده از کاغذ هایی با قابلیت جذب ذره‌ های معلق در روغن موتور هنگام تولید است. علاوه بر این، از فیلتر روغن کیا کادنزا می‌ توان برای همه کادنزا‌ های تولید شده در هر سالی استفاده کرد.  

لیست محصولات فیلتر روغن کیا کادنزا

از آنجایی که کمپانی کیا کادنزا زیر مجموعه شرکت خودروسازی هیوندا است؛ طبیعتا محصولات و قطعات جانبی زیادی نیز به بازار عرضه کرده است. از این رو، شما عزیزان برای مشاهده لیست محصولات فیلتر روغن کیا کادنزا و سایر قطعات جانبی خودرو می‌ توانید به سایت فروشگاهی مستر یدکی مراجعه نمایید. با این حال جهت آشنایی بیشتر، در ادامه انواع فیلتر روغن را معرفی می‌ کنیم.

انواع فیلتر روغن کیا کادنزا

در حالت کلی، می‌ توان انواع فیلتر روغن موتور خودرو را به دو گروه فیلتر روغن المنتی یا کارتریجی و فیلتر روغن پیچی طبقه بندی کرد. قطعا هر یک از این انواع دارای ویژگی و مشخصات منحصر به فرد خود هستند که در ادامه به معرفی آنها می‌ پردازیم.


فیلتر روغن کارتریجی یا المنتی:

همانطور که می‌ توان از نام این نوع فیلتر حدس زد؛ فیلتر روغن المنتی یا کارتریجی دارای المنت تصفیه روغن و واشر آب‌ بندی می‌ باشد. طراحی فیلتر المنتی به این صورت است که محافظ فیلتر به شکل جداگانه روی موتور تعبیه شده می‌ باشد. بنابراین هنگام تعویض فیلتر فقط کافیست المنت تصفیه با قطعه سالم و نو جایگزین گردد. 

فیلتر روغن پیچی:

فیلتر روغن پیچی علاوه بر المنت تصفیه روغن و واشر آب‌ بندی، دارای بدنه فلزی و قطعات دیگری می‌ باشد که به صورت استوانه‌ روی بدنه موتور قرار گرفته است. در حقیقت، می‌ توان فیلتر روغن المنتی را نیز زیر شاخه‌ ایی از فیلتر روغن پیچی دانست. اما تفاوت این دو نوع فیلتر در محل قرار گیری المنت تصفیه در فیلتر روغن است.

قیمت محصولات فیلتر روغن کیا کادنزا

دقیقا مانند هر محصول دیگری، قیمت فیلتر روغن کیا کادنزا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌ شود. نوع و کیفیت روغن مورد استفاده در خودرو را می‌ توان جزو یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه نهایی دانست. به این معنا که استفاده از روغن با کیفیت، نیاز به تعویض زودهنگام فیلتر را کاهش می‌ دهد. فاکتور موثر دیگر شامل نوع خودرو و موتور آن است. یعنی هر چه مدل ماشین بالاتر و جدیدتر و همچنین موتور آن پیشرفته‌ تر باشد، هزینه مورد نیاز جهت تعویض روغن نیز افزایش می‌یابد. عامل دیگر که بسیار حائز اهمیت است خرید فیلتر روغن کیا کادنزا اصلی و اورجینال می‌ باشد.

خرید اینترنتی محصولات برند فیلتر روغن کیا کادنزا از فروشگاه مستر یدکی

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی ارائه دهنده انواع قطعات یدکی و جانبی با کیفیت و اصل برای تمامی خودروهای سواری از جمله محصولات کیا کادنزا می‌ باشد. پس اگر قصد خرید اینترنتی فیلتر روغن کیا کادنزا اصل را دارید؛ بهترین گزینه پیش رویتان فروشگاه اینترنتی مستر یدکی است. چرا که در صورت خرید فیلترهای روغن تقلبی از فروشگاه‌ های نامعتبر، سوپاپ خودرو شما آسیب دیده و دچار یاتاقان و خسارات بسیار زیادی خواهد شد.
 

واتساپ