صافی بنزین تیبا

صافی بنزین تیبا در واقع به یک فیلتر کوچک گفته می‌ شود در مسیر ورودی بنزین به انژکتور خودرو قرار داشته و رسوبات و گرد و غبار ذرات موجود در بنزین را می‌ گیرد. این رسوبات در واقعه هم در ساختار خود بزنین قرار دارند و هم ممکن است که از محل ‌ای نگهداری بنزین در جایگاه‌ ها مقداری از این موارد به بنزین منتقل شود. به همین دلیل این قطعه را در مسیر ورودی بنزین قرار می‌دهند تا بتواند تمامی ناخالصی‌های این ماده را فیلتر کند. در واقع اگر به هر دلیلی صافی بنزین تیبا درست کار نکند با ورود رسوبات به انژکتور باعث کاهش عملکرد این آن و اختلال در حرکت خودرو می‌ شود.

انواع صافی بنزین تیبا

انواع صافی بنزین تیبا بر اساس تعداد کانال آن تقسیم بندی می‌ شوند در واقع شما می‌ توانید با بررسی نیاز خودرو و هزینه ای که می‌ خواهید برای خرید صافی بنزین تیبا صرف کنید یکی از این محصولات را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل خرید آنلاین صافی بنزین تیبا حتما اطلاعات لازم در ارتباط با انواع آن را داشته باشید. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با این محصول دو نوع از پر طرفدارترین محصولات صافی بنزین تیبا را برای شما عزیزان معرفی کرده است:

صافی بنزین تیبا دو کاناله

صافی بنزین تیبا دو کاناله نوعی صافی بنزین است که رواج بسیار زیادی در بازار دارد و اغلب خودروها از این نوع صافی بنزین استفاده می‌ کنند. این محصول دارای یک کانال ورودی و یک کانال خروجی می‌ باشد و طراحی ساده‌ تری نسبت به نوع دیگر خود دارد. بخش ورودی و خروجی این محصول با نوشته‌ های مخصوص مشخص شده است و شما به وسیله راهنمایی آنها می‌ توانید شلنگ ورودی را در جای درست خود وصل کنید.

صافی بنزین سه کاناله

این محصول نوع قدیمی صافی دو کاناله است و امروزه دیگر توسط کسی توصیه نمی‌شود. اما به هر حال بهتر است بدانید که این محصول دارای 3 کانال می‌باشد که یکی از آن‌ها متعلق به کانال ورودی و دو کانال بعدی متعلق به بخش خروجی هستند. علت دو کاناله بودن این محصول کاربرد متفاوت هر کدام از کانال‌های آن است، در واقع یک کانال برای انتقال بنزین به انژکتور و کانال بعدی برای بازگرداندن بنزین برگشتی است. امروزه طراحی خودروها به صورتی است که دیگر نیازی به کانال برگشتی وجود ندارد.

برندهای مختلف صافی بنزین تیبا

برای صافی بنزین تیبا برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای طراحی و عملکرد منحصر به فرد خود می‌ باشند. این شرکت‌ ها با بررسی کامل ساختار خودرو تیبا، توانسته‌ اند با آزمایش و خطای بسیار یک محصول با کیفیت بالا و توانایی مناسب برای فیلتر رسوبات موجود در بنزین را تولید کنند. مستر یدکی با توجه به سابقه ای بسیار خوبی که در حوزه فروش قطعات خودرو در برند های مطرح دارد، تعدادی از بهترین شرکت‌ ها در حوزه تولیدات صافی بنزین را انتخاب کرده است. در ادامه به معرفی این برندها می‌ پردازیم.

صافی بنزین تیبا بهران فیلتر

صافی بنزین تیبا بهران فیلتر یکی از محصولات موفق در حوزه تولیدات فیلتر است. این شرکت تولید کننده فیلترهای سواری، ماشین‌ های سنگین و صنعتی است. این برند محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید می‌ کند به همین دلیل ماندگاری محصولات آن بسیار بالا است.

صافی بنزین تیبا سایپا یدک

سایپا یدک یکی دیگر از برند های محبوب در حوزه تولیدات قطعات خودرو است و توانسته است با تولیدات با کیفیت محصولات مختلف قطعات خودرو، جایگاه بسیار خوبی در بیت شرکت‌ های تولید کننده خودرو برای خود کسب کند. صافی بنزین تیبا سایپا یدک محصولی است که خیال شما را از بابت کیفیت کالا راحت می‌ کند.

قیمت صافی بنزین تیبا

قیمت صافی بنزین به موارد زیادی بستگی دارد و هر کدام از آن‌ ها نیزممکن است سبب افزایش قیمت آن شود. برای مثال نوع برند محصول، کیفیت، ماندگاری، مواد اولیه به کار رفته در آن، وارداتی بودن قطعات اولیه موجود در آن و...می‌ تواند سبب افزایش قیمت صافی بنزین تیبا شود.

خرید اینترنتی صافی بنزین تیبا در فروشگاه مستر یدکی

خرید صافی بنزین تیبا نیاز به دانش فنی و اطلاعات گسترده راجب به این محصول دارد پس سعی کنید حتما قبل از اقدام برای خرید آن، مطالعات لازم در ارتباط با آن را داشته باشید. مستر یدکی با ارائه محصولات با کیفیت در تلاش است تا شما عزیزان بتوانید در نهایت یک خرید موفق داشته باشید. در صورتی که هنوز در ارتباط با خرید صافی بنزین تیبا سوال و یا ابهامی داردی می‌ توانید با کارشناسان مستر یدکی در تماس باشید.

 

واتساپ