شمع هیوندای سوناتا

شمع هیوندا سوناتا یکی از قطعات یدکی در سیستم اشتعال خودرو هیوندا سوناتا است که وظیفه ایجاد جرقه در خودرو را برعهده دارد. این جرقه سبب می‌ شود تا بخار بنزین اشتعال یافته و انرژی مورد نیاز برای حرکت خودرو فراهم شود. در واقع جرقه ایجاد شده از طریق شمع به مخلوط سوخت و هوا فرستاده می‌ شود و از همین رو، شمع هیوندا سوناتا یک قطعه مهم در خودرو محسوب می‌ شود.

انواع شمع هیوندا سوناتا

شمع هیوندا سوناتا انواع مختلفی دارد که بر اساس تشخیص کارشناس، انتخاب و نصب می‌ شود. توجه کنید که برای انتخاب بین انواع شمع هیوندا سوناتا باید اطلاعات اولیه کافی داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست انجام دهید. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با انواع این محصول، موارد زیر را برای شما مورد بررسی قرار داده است.

شمع هیوندا سوناتا OEM

شمع هیوندا سوناتا OEM جز شمع‌ های اصلی برای این خودرو محسوب شده و اغلب نیز از آن در هیوندا استفاده می‌ شود. این شمع‌ ها در هنگام تولید، به طور اختصاصی برای سوناتا و هیوندا طراحی و عرضه شده‌ اند.

شمع هیوندا سوناتا پلاتینیوم

در برخی از خودرو ها شاهد استفاده کاربران از شمع هیوندا سوناتا پلاتینیوم هستیم. در واقع از فلز پلاتینیوم در الکترود‌ های این شمع استفاده شده است که سبب اشتعال بیشتر در خودرو شده و همچنین ماندگاری بالا و مناسبی دارد.

شمع هیوندا سوناتا ایریدیوم

شمع هیوندا سوناتا ایریدیوم دارای الکترود های ایریدیومی است و مانند نوع معرفی شده در بخش قبلی، قدرت اشتعال بالایی را برای خودرو ایجاد می‌ کند. این شمع‌ ها از نظر کیفیت و ماندگاری حرف اول را می‌ زنند. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که اگر به دنبال یک محصول با کیفیت هستید می‌ توانید خرید شمع هیوندا سوناتا ایریدیوم محصول را در اولویت قرار دهید.

برندهای مختلف شمع هیوندا سوناتا

امروزه به دلیل افزایش روز افزون علاقه مندی افراد به خودرو هیوندا سوناتا، شرکت‌ ها و برند های مختلفی در حال تولید لوازم یدکی این خودرو هستند. شمع‌ های تولید شده توسط هر برند دارای کیفیت و قابلیت مختلف بوده و هر کدام ویژگی‌ های منحصر به فردی را دارا می‌ باشند. مستر یدکی برای آرامش بیشتر شما هنگام خرید شمع هیوندا سوناتا بهترین برند های آن را براش شما موجود کرده است تا شما عزیزان دیگر دغدغه کیفیت محصولات را نداشته باشید.

شمع هیوندا سوناتا TORCH

برند TORCH یکی از ابر قدرت‌ های تولید کننده در حوزه شمع خودرو است. شمع هیوندا سوناتا TORCH دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است و شما با خرید محصولات با این برند، دیگر نیازی نیست که به طور مکرر شمع هیوندای خود را تعویض کنید.

شمع هیوندا سوناتا BOSCH

یکی دیگر از برند های مطرح در حوزه تولید شمع خودرو، شرکت BOSCH است. این شرکت با استفاده از مواد اولیه اورجینال و طراحی منحصر به فرد محصولات خود، محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. پیشنهاد مستر یدکی این است که اگر قصد خرید شمع هیوندا سوناتا BOSCH را دارید، حتما از یک کارشناس درباره خرید آن کمک بگیرید.

شمع هیوندا سوناتا NGK

برند بعدی که می‌ تواند به عنوان یک برند خوب و حرفه ای در حوزه شمع خودرو هیوندا از آن استفاده کرد، برند NGK است. شمع هیوندا سوناتا NGK به دلیل این که کیفیت و ماندگاری بالا داشته و امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است و به طور معمول در بین 5 برند برتر شمع هیوندا سوناتا قرار می‌ گیرد.

قیمت شمع هیوندا سوناتا

برای قیمت شمع هیوندا سوناتا نمی‌ توان از یک عدد ثابت استفاده کرد. زیرا قیمت این محصولات با توجه به قیمت ارز دچار تغییر شده و به طور مکرر دارای نوسان است. قیمت این محصولات به دلیل این که برخی از قطعات آن وارداتی هستند، به طور مکرر به روز رسانی می‌ شود. شما می‌ توانید در سایت مستر یدکی این محصول را با کمترین قیمت تهیه کنید.

خرید شمع هیوندا سوناتا از فروشگاه مستر یدکی

خرید شمع هیوندا سوناتا نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید شمع هیوندا سوناتا دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

واتساپ