شمع هیوندای وراکروز

شمع هیوندای وراکروز همان طور که می‌ دانید قسمتی از بخش سیستم اشتعال خودرو است که سبب می‌ شود تا تا بخار بنزین موجود در هیوندای وراکروز قدرت اشتعال بالاتری داشته و نیرو مورد نیاز خودرو برای حرکت تامین شود. شمع این خودرو بسته به کیفیت محصول، به مرور زمان نیاز به تعویض دارد. پس سعی کنید هر چند وقت یکبار چکاپ لازم برای سلامت این قطعه را انجام دهید.

انواع شمع هیوندای وراکروز

شمع هیوندای وراکروز انواع مختلفی دارد که هر کدام بر اساس ساختار و طراحی که بر روی آن‌ ها انجام شده است، دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی هستند. امری که در این میان حائز اهمیت است، انتخاب صحیح نوع آن است. در واقع شما باید قبل از هر گونه انتخاب بین انواع شمع هیوندای وراکروز، با یک کارشناس مشورت کنید تا در نهایت بهترین خرید را انجام دهید. در ادامه ما برای آشنایی بیشتر شما با انواع شمع‌ های خودرو وراکروز، تعدادی از پر کاربرد ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‎ ایم.

شمع هیوندای وراکروز پلاتینیوم

شمع هیوندای وراکروز پلاتینیوم دارای الکترود هایی از جنس پلاتین است که مقاومت خوبی در برابر فرسایش از خود نشان می‌ دهد. این شمع جز محصولاتی هستند که عمر طولانی‌ تری را شامل شده و ماندگاری بهتری دارند.

شمع هیوندای وراکروز آیرون

شمع هیوندای وراکروز آیرون همان طور که از نام آن مشخص است، الکترود هایی از جنس آیرون دارد که به عنوان یکی از بهترین و مقاوم‌ ترین محصولات در حوزه شمع هیوندای وراکروز شناخته می‌ شود. این مقاومت و ماندگاری به دلیل استفاده از فلز آیرون در این شمع است. اگر به دنبال محصولی هستید که ماندگاری و دوام بلایی داشته باشد، ما این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کنیم.

شمع هیوندای وراکروز مسی

شمع هیوندای وراکروز مسی نسبت به سایر شمع‌ های معرفی شده قیمت کمتر و به طبع ماندگاری کمتری نیز دارد. در این شمع از فلز مس استفاده شده است که نسبت به سایر فلز های معرفی شده ماندگاری و مقاومت کمتری دارد و شما باید به طور مکرر برای تعویض این قطعه اقدام کنید.

برندهای مختلف شمع هیوندای وراکروز

اخیرا به دلیل کارایی مناسب خودرو هیوندای وراکروز، تقاضای بازار برای خرید آن بیشتر شده است به طوری که در حال حاضر چندین و چند خودرو هیوندای وراکروز در حال خدمات رسانی به کاربران هستند. از همین رو کمپانی‌ های مختلفی برای تولید قطعات یدکی این خودرو داوطلب شده‌ اند. در حال حاضر برند های زیادی برای شمع هیوندای وراکروز وجود دارد که مستر یدکی برای آشنایی شما با بهترین این برند ها، در ادامه تعدادی از آن‌ ها را به شما عزیزان معرفی کرده است.

شمع هیوندای وراکروز TORCH

شمع هیوندای وراکروز TORCH توسط یکی از قدرتمند ترین کمپانی‌ های تولید کننده شمع خودرو طراحی و ساخته شده است. محصولات این شرکت به دلیل داشتن کیفیت و ماندگاری بالا، امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده‌ اند. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که اگر قصد دارید محصولی را با اطمینان از کیفیت آن خریداری کنید، برند TORCH را در گزینه‌ های خرید خود قرار دهید.

شمع هیوندای وراکروز BOSCH

از دیگر محصولات خوش‌ نام، با کارکرد مناسب، شمع هیوندای وراکروز BOSCH است. این محصول توسط شرکت BOSCH ساخته شده و معمولا در لیست خرید شمع هیوندای وراکروز کاربران قرار می‌ گیرد. شرکت BOSCH در حال حاضر توانسته است بهترین محصولات را تولید و عرضه کند و در بین کاربران وسایل نقلیه نیز از اعتبار زیادی برخوردار است.

شمع هیوندای وراکروز NGK

شمع هیوندای وراکروز NGK نیز از دیگر محصولاتی است که شما می‌ توانید با خیالی راحت از بابت کیفیت و کارایی، آن را خریداری کنید. برند NGK یک شرکت ژاپنی است که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده شمع خودرو در جهان محسوب می‌ شود. این شرکت با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا توانسته است شمع خودرو های مختلف مانند سواری وانت، دستگاه چمن زنی و ...را تولید کند.

قیمت شمع هیوندای وراکروز

قیمت شمع هیوندای وراکروز به موارد زیادی بستگی داشته نمی‌ تواند در پاسخ سوال قیمت شمع هیوندای وراکروز چقدر است، یک عدد ثابت بیان کرد. قیمت این محصولات به دلیل وارداتی بودن آن به قیمت ارز وابسته است به همین دلیل دائما در حال نوسان می‌ باشد. مواردی مانند برند محصول، کیفیت، جنس محصول و...همگی می‌ تواند بر روی قیمت این قیمت شمع هیوندای وراکروز تاثیر گذار باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با لیست قیمت شمع هیوندای وراکروز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی شمع هیوندای وراکروز از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید شمع هیوندای وراکروز، روش‌ های زیادی وجود دارد که شما می‌ توانید از آن طریق، خرید را انجام دهید. یکی از بهتری روش‌ ها برای خرید این محصول، خرید اینترنتی است. در واقع شما می‌ توانید با کلیک چند گزینه، محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با سال‌ ها سابقه کار موفق در فروش محصولات یدکی، یک خرید لذت بخش را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. اگر سوال و یا ابهامی درباره خرید شمع هیوندای وراکروز دارید، می‌ توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

واتساپ