شمع خودرو قطعه‌ ای است که اغلب افراد حتی با میزان آگاهی کم نسبت به خودرو آن را می‌ شناسند؛ اما احتمالا اطلاعات دقیقی در ارتباط با زمان تعویض آن، علایم خرابی و روش نگهداری آن ندارند. از آنجایی که این قطعه در عملکرد صحیح خودرو تاثیر بسزایی دارد لازم است تا همه صاحبان خودرو اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند.

همان طور که می‌ دانید هر خودرو از صد ها قطعه ریز و درشت تشکیل شده است و هر یک از این قطعات عملکرد ویژه‌ ای را در این سیستم ایفا می‌ کنند و نبود یا اختلال در عملکرد هر یک از آن‌ ها سبب بروز مشکلات بزرگ تر می‌ شود.

یکی از این قطعات شمع هیوندا توسان بوده که وظیفه جرقه زنی در سیستم احتراق خودرو را بر عهده دارد؛ بنابراین می‌ توان گفت که خودرو شما بدون شمع قادر به روشن شدن نخواهد بود.

نکته مهم در زمان خرید شمع هیوندای توسان انتخاب یک شمع متناسب با خودرو شما است تا نیاز خود را برطرف شود؛ در غیر این صورت به دلیل جرقه زنی بیش از حد فرسایش رخ خواهد داد و زمان تعویض این قطعه کوتاه‌ تر خواهد شد.

انواع شمع هیوندای توسان

 شمع‌ ها جزء کلیدی در سیستم خودرو به شمار می‌ روند و دارای سه جنس مختلف مس، پلاتین و ایریدیوم هستند. این قطعات در انواع مختلف در بازار یافت می‌ شوند و هر کدام از آن‌ ها مناسب نوع خاصی از خودرو هستند.

بنابراین می‌ توان گفت که یکی از مهم‌ ترین جزئیات در هنگام خرید شمع تطابق با طراحی موتور خودرو شماست. برای مثال مس دارای رسانایی بالا و قیمت مناسب تری است؛ اما طول عمر کم تری دارد. در مقابل پلاتین و ایریدیوم قیمت و طول عمر بالاتری دارند. اما بهترین انتخاب همان چیزی است که برای موتور شما طراحی شده است.

از انواع شمع هیوندای توسان می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شمع سرد

  • شمع چند الکترودی

  • شمع گرم

  • شمع نیمه گرم

  • شمع نیکلی

  • شمع پلاتینیومی

  • شمع ایردیومی

برند های مختلف برای شمع هیوندای توسان

از آن جایی که شمع قطعه‌ ای مهم در خودرو است شرکت‌ های تولید کننده زیادی دست به تولید این قطعه به صورت انبوه زده‌ اند؛ بنابراین شما می‌ توانید این قطعه را با برند های مختلف خارجی و ایرانی تهیه کنید.

از بین برند های مختلف شمع هیوندای توسان برند بوش ساخت کشور آلمان کیفیت درجه یک و متفاوتی دارد و اغلب صاحبان خودرو این برند را برای خودرو خود انتخاب می‌ کنند. با این حال برند های مختلف دیگری نظیر دنسو، اکیوم، ان جی کا و غیره نیز دارای کیفیتی بالا بوده و برای خودرو شما مناسب هستند.

مسئله دارای اهمیت خرید نمونه اصلی این برند ها است که باید از طریق سایتی معتبر صورت گیرد.

قیمت شمع هیوندای توسان

عوامل مختلفی نظیر کیفیت و نوع متریال، فرایند ساخت، برند و نوع خودرو بر قیمت شمع هیوندای توسان تاثیر دارند؛ بنابراین قیمت این کالا با توجه به اینکه شما چه نوع شمعی را برای خودرو خود انتخاب می‌ کنید متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل با توجه به درک این عوامل می‌ توان نتیجه گرفت که تعیین دقیق قیمت شمع خودرو شما نیاز به مقایسه و تحلیل داشته و متغیر است.

 پیشنهاد ما به همه صاحبان خودرو خرید از سایت اینترنتی مستر یدکی است که با سال‌ها تجربه در زمینه فروش شمع هیوندای توسان و دیگر لوازم یدکی خودرو شرایطی ایده‌آل را جهت خرید این محصولات فرآهم آورده است.

خرید اینترنتی شمع هیوندای توسان از فروشگاه مستریدکی

مستر‌ یدکی فروشگاهی بزرگ در زمینه فروش محصولات جانبی خودرو است و رضایت مشتری به عنوان هدف اصلی این سایت اینترنتی به شمار می‌ رود؛ بنابراین خرید اینترنتی شمع هیوندای توسان از این فروشگاه راهی آسان برای داشتن این قطعه مهم است.

کافی است محصول مد نظر خود را در سایت انتخاب کنید و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا در اسرع وقت محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را درب منزل دریافت کنید.

واتساپ