در این مطلب قصد داریم توضیحات مختصری درباره خرید شمع هیوندای i20 دهیم. اما قبل از آن باید بگوییم که کارکرد اصلی شمع در خودرو چیست!

 شمع خودرو داخل سرسیلندر قرار دارد. وظیفه شمع خودرو انتقال جریان الکتریکی از سیستم احتراق به محفظه احتراق موتور است. با ایجاد جرقه الکتریکی، موتور روشن می‌ شود. بدین ترتیب قدرت موتور حفظ شده و مخلوط فشرده سوخت به آرامی می‌ سوزد. شمع ها نقش مهمی دارند، چرا که گرما و فشار بسیار زیادی که در سیلندر ها ایجاد می‌ شود بایستی تحمل کنند. از دیگر وظایف شمع خودرو می‌ توان به برطرف کردن رسوبات ناشی از مواد افزودنی سوخت اشاره کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با جزئیات خرید شمع هیوندای i20، قیمت شمع هیوندای i20 و سایر مشخصات آن آشنا شوید.

راهنمای خرید شمع هیوندای i20

فروش شمع هیوندای i20 محصول کشور ژاپن، آلمان و چین در فروشگاه مستر یدکی موجود است. همانطور که در مقدمه گفته شد استفاده از شمع سبب افزایش قدرت احتراق در خودرو شده و بازدهی خودرو مانند شتاب و سرعت را بالا می‌ برد. متقابلا باعث کاهش مصرف سوخت نیز می‌ شود. توجه داشته باشید که بایستی مناسب‌ ترین شمع را برای خودروی‌ تان تهیه کنید. چرا که با خرید شمع هیوندای i20 و تعویض به‌موقع آن، از آسیب‌ های احتمالی سایر قطعات خودرو نیز جلوگیری می‌ کنید. برای انتخاب بهترین شمع موتور حتماً با کارشناسان این حوزه تماس حاصل کرده و راهنمایی‌ های لازم را دریافت نمایید. در دامه به مزیت‌ های تعویض به‌موقع شمع هیوندای i20 اشاره می‌ کنیم.

مزایای خرید شمع هیوندای i20 عبارتند از:

  • پیشگیری از خام سوزی

  • کاهش مصرف سوخت

  • طول عمر و ماندگاری بالا

  • افزایش طول ماندگاری سایر قطعات

  • افزایش بازده و شتاب موتور

  • بالا بردن طول عمر قطعات موتوری

دلایل تعویض شمع هیوندای i20

قاعدتاً بدون ایجاد جرقه حاصل از شمع، ماشین روشن نمی‌ شود. در واقع سالم بودن شمع تا حد بسیار زیادی با عملکرد خودرو در ارتباط است. زمانی که شمع به درستی کار نکند، استارت زدن و شتاب گرفتن خودرو با مشکل همراه است. بدین ترتیب موتور ماشین نمی‌ تواند مثل قبل قدرت خود را حفظ کند. در نتیجه سوخت بسیار زیادی هم هدر می‌رود. به طور خلاصه اگر متوجه شدید که ماشین به خوبی استارت نمی‌ خورد، در هنگام افزایش سرعت شتاب ندارد و علاوه بر آن با مصرف بی‌ رویه سوخت مواجه شدید، شک نکنید که شمع خودرو ایراد پیدا کرده است.

تعویض به‌ موقع و خرید شمع هیوندای i20 سبب می‌ شود که عیب و ایراد های این چنینی را بر طرف کنید. توجه داشته باشید که شمع خودرو دارای طول عمر مشخصی است. به همین دلیل شمع‌ هایی که مدت طولانی استفاده شده‌ اند نیز باید تعویض شوند. برای تعویض به‌ موقع شمع هیوندای i20 به انرژی ماشین و همچنین روند نا منظم و نا مطمئن سرعت خودرو توجه داشته باشید.

چه زمانی شمع هیوندای i20 را تعویض کنیم؟

خوشبختانه شمع خودرو از جمله قطعاتی نیست که بخواهید هر بار آن را تعویض کنید. یک‌ بار برای همیشه با یک خرید ایده‌آل می‌ توانید تا مدتها به عمر قطعات موتور ماشین‌ تان اضافه کنید. تعویض شمع خودرو به طول عمر آن و نوع شمع بستگی دارد. برای نمونه شمع‌ های مسی در مقایسه با شمع‌ های ساخته شده از متریال پیشرفته‌ تر، عمر کوتاه‌ تری دارند. در نتیجه نوع شمع و کشور سازنده از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت شمع هیوندای i20 با توجه به نوع برند و کشور سازنده تعیین می‌ شود. اما شما می‌ توانید با صرف یک هزینه بهینه از قطعه‌ ای با دوام همراه با ماندگاری بالا برخوردار شوید. خرید شمع هیوندای i20 این اطمینان را به شما می‌ دهد تا رانندگی امن و مطمئن را تجربه کنید.

نشانه‌های زمان تعویض شمع خودرو کدامند؟

چه زمانی نیاز به خرید شمع هیوندای i20 است! با توجه به توضیحات داده شده در این بخش به طور خلاصه به نشانه‌ های زمان تعویض شمع خودرو اشاره می‌ کنیم:

  • زمانی که ماشین به سختی استارت می‌ خورد.

  • زمانی که سرعت ماشین در هنگام گاز دادن بالا نمی‌ رود.

  • زمانی که با افزایش سوخت بیش از حد مواجه هستید.

  • زمانی که چراغ چک خودرو روشن می‌ شود.

  • زمانی که صدای موتور بیشتر از حد نرمال است.

انواع شمع هیوندای i20

برای انتخاب انواع  شمع هیوندای i20 باید ابتدا از ساختار و کیفیت این قطعه اطلاعات کافی داشته باشید. هر یک از انواع شمع‌ ها دارای ویژگی‌ های مختص به خود است. از جمله انواع شمع موتور خودرو می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شمع نیکلی

  • شمع ایریدیومی

  • شمع پلاتینیومی

  • شمع چند الکترودی

  • شمع سرامیکی

قیمت شمع هیوندای i20

با توجه به انواع شمع هیوندای i20 شما می‌ توانید بر حسب نوع شمع و کشور سازنده، محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.  توجه داشته باشید که در حال حاضر قیمت شمع هیوندای i20 ثابت است و می‌ توانید از این فرصت استثنایی بهره‌ مند شوید. با توجه به نرخ تورم و نوسانات ارز، افزایش قیمت لوازم یدکی در آینده نزدیک پیش‌ بینی می‌ شود.

خرید شمع هیوندای i20 از فروشگاه مستر یدکی

از جمله قطعات اصلی هر خودرویی، شمع است که کارایی و بازدهی ماشین را تعیین می‌ کند. در صورت عدم کارایی مناسب شمع، بایستی هر چه زودتر برای تعویض آن اقدام نمود. خرید و فروش شمع هیوندای i20 ساخت کشور های ژاپن، آلمان و چین با رنج قیمتی متفاوت در فروشگاه مستر یدکی عرضه می‌ شود.

فروشگاه مستر یدکی مفتخر به برآورده کردن خواسته‌ ها و نیاز های شما هموطنان عزیز در هر کجای ایران است. خرید شمع هیوندای i20 در فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با بهترین قیمت بازار به صورت تضمینی عرضه می‌ شود. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت شمع هیوندای i20 همین حالا به بخش فروش مراجعه کنید.

واتساپ