شمع کیا سورنتو همان طور که می‌ دانید یکی از مهم‌ ترین قطعات این خودرو محسوب می‌ شود. شمع خودرو در کل سبب اشتعال بنزین درون محفظه مخصوص آن شده و در نتیجه قدرت لازم برای حرکت خودرو را فراهم می‌ کند. میزان قدرت اشتعال بخار بنزین در محفظه به موارد زیادی اعم از کیفیت، ماندگاری و قدرت شمع کیا سورنتو بستگی دارد. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که حتما هنگام خرید شمع کیا سورنتو، نکات لازم را در نظر گرفته و از یک مشاور فروش قطعات یدکی کمک بگیرید.

انواع شمع کیا سورنتو

 شمع کیا سورنتو انواع مختلفی داشته و هر کدام بر اساس نوع طراحی و ساختاری که دارند، سبب ایجاد اشتغال در خودرو می‌ شوند. موردی که شما در این میان باید به آن توجه ویژه داشته باشید، انتخاب صحیح بین انواع شمع کیا سورنتو است. این شمع‌ های تولید شده هر کدام به دلیل تفاوت‌ های ساختاری که دارند، خدمات مختلفی نیز ارائه می‌ دهند. برای این که بتوانید به یک شناخت جامع از انواع شمع کیا سورنتو برسید، در ادامه تعدادی از مهم‌ ترین آن‌ ها را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ ایم.

شمع کیا سورنتو پلاتینیوم

شمع کیا سورنتو پلاتینیوم از الکترودهای مرکزی از جنس فلز پلاتینیوم ساخته شده است. این فلز مقاومت بسیار خوب و عالی در برابر زنگ زدگی داشته و می‌ تواند در برابر سایش نیز ماندگاری خود را حفظ کند. شمع کیا سورنتو پلاتینیوم نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار از کیفیت و خدمات‌ دهی بسیار بالاتری برخوردار است.

شمع کیا سورنتو مسی

شمع کیا سورنتو مسی نسبت به سایر محصولات مشابه، رواج بیشتری در بازار دارد. این شمع در قسمت مرکزی آن از فلز مس استفاده شده است که قدرت اشتعال نسبت متوسطی دارد. شمع‌های مسی اغلب ترکیبی از مس و سایر فلزات هستند که قدرت اشتعال آن‌ ها نسبت به سایر شمع‌ ها کمتر است.

شمع کیا سورنتو ایریدیوم

شمع کیا سورنتو ایریدیوم یکی دیگر از انواع شمع کیا سورنتو محسوب می‌ شود که از کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. این شمع در مرکز الکترودهای خود دارای آلیاژ ایریدیوم است. این فلز در مقابل زنگ زدگی و سایش مقاومت بسیار بالایی داشته و خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می‌ کند.

برندهای مختلف شمع کیا سورنتو

در حال حاضر به دلیل افزایش تقاضا افراد در بازار برای خرید این خودرو، شرکت‌ های مختلفی در حال تولیدات قطعات یدکی خودرو کیا سورنتو هستند. این برند ها هر کدام دارای طراحی و عملکرد منحصر به فرد خود هستند. برای راحتی خیال شما از بابت خرید خود، مستر یدکی بهترین برند برای شمع کیا سورنتو را در سایت موجود کرده است تا شما بتوانید تجربه یک موفق از خرید شمع خودرو داشته باشید. در ادامه بهترین برندها برای این محصول را برای شما معرفی کرده‌ ایم.

شمع کیا سورنتو TORCH

شمع کیا سورنتو TORCH کی از پرطرفدار ترین برندهای موجود در بازار هستند که به دلیل داشتن ساختار و عملکرد حرفه ای‌، بسیار فروش بالایی دارد. کمپانی TORCH یک شرکت است که به طور تخصصی به تولیدات شمع خودرو می‌پردازد. شمع کیا سورنتو برند TORCH، یکی از پیشنهادات حرفه ای مستر یدکی برای شما محسوب می‌ شود.

شمع کیا سورنتو NGK

شمع کیا سورنتو NGK یکی دیگر از محصولات باکیفیت در بازار محسوب می‌ شود. شما با خرید شمع کیا سورنتو NGK، دیگر نگرانی از بابت کیفیت و کارایی محصول نخواهید داشت. شرکت تولید کننده NGK یک شرکت ژاپنی است که مانند برند قبلی، به طور تخصصی به تولیدات شمع خودرو می‌ پردازد. این شرکت با طراحی منحصر به فرد و ویژه محصولات خود، طرفداران زیادی از سراسر جهان دارد.

شمع کیا سورنتو BOSCH

شمع کیا سورنتو BOSCH از دیگر محصولات خوشنام در حوزه شمع خودرو محسوب می‌ شود. این محصول به دلیل کارایی بسیار خوبی که دارد، جز محصولات پر طرفدار محسوب می‌ شود. انتخاب خرید این کالا برای همه کسانی که به دنبال خرید شمع کیا سورنتو با قیمت مناسب هستند توصیه می‌ شود.

قیمت شمع کیا سورنتو

قیمت شمع کیا سورنتو به موارد بسیار گسترده ای بستگی داشته و نمی‌ توان برای آن یک عدد ثابت را بیان کرد. برای مثال نوع شمع و آلیاژ به کار رفته در آن می‌ تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت و ماندگاری محصول تاثیرگذار باشد. به طبع هر چه کیفیت و ماندگاری یک کالا بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند. پیشنهاد ما این است برای دریافت لیست قیمت شمع کیا سورنتو با مشاورین فروش مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید اینترنتی شمع کیا سورنتو از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید شمع کیا سورنتو، روش‌ های زیادی وجود دارد که شما می‌ توانید از آن طریق، خرید را انجام دهید. یکی از بهترین روش‌ ها برای خرید شمع کیا سورنتو، خرید اینترنتی است. در واقع شما می‌ توانید با کلیک چند گزینه، محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با سال‌ ها سابقه کار موفق در فروش محصولات یدکی، یک خرید لذت بخش را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

واتساپ