شمع کیا کادنزا برای ایجاد اشتعال در موتور خودرو و تامین انرژی لازم برای حرکت آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. شمع کیا کادنزا یکی از مهم‌ ترین قطعات این خودرو بوده و عملکرد صحیح و سلامت آن برای کار کردن خودرو لازم است. شمع این خودرو انواع مختلفی دارد و شما برای این که یک خرید موفق داشته باشید، باید حتما یک شناخت دقیق نسبت به این محصول داشته باشید. پیشنهاد ما این است که حتما قبل از خرید شمع کیا کادنزا با کارشناسان فروش مستر یدکی تماس بگیرید.

 انواع شمع کیا کادنزا

شمع کیا کادنزا دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام نیز ساختار منحصر به فرد خود را دارند. در واقع زمانی که شما عزیزان قصد خرید شمع خودرو را دارید، باید حتما توجه کنید که کدام نوع آن را خریداری می‌ کنید؛ زیرا در غیر این صورت، ممکن است به دلیل خرید اشتباه، مجبور به تعویض و یا حتی تهیه مجدد آن شوید. در ادامه، مستر یدکی انواع شمع کیا کادنزا را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده است.

شمع کیا کادنزا پلاتینیوم

شمع کیا کادنزا پلاتینیوم یکی از محصولات با کیفیت در بازار است. آلیاژ به کار رفته در این شمع از نوع پلاتینیوم است که در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌ دهد. همچنین شمع کیا کادنزا پلاتینیوم به گونه‌ ای طراحی شده است که در هنگام مواجه با سایش، ماندگاری خود را حفظ می‌ کند. این محصول به دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد، قیمت نسبت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد.

شمع کیا کادنزا ایریدیوم

شمع کیا کادنزا ایریدیوم نوع دیگری از انواع شمع کیا کادنزا محسوب می‌ شود. این شمع همان طور که از نام آن نیز مشخص است، در قسمت میانی خود دارای فلز ایریدیوم است. ماندگاری و کیفیت این محصول به این دلیل بالا است که این فلز پایداری مناسبی در برابر سایش و زنگ زدگی دارد

برندهای مختلف شمع کیا کادنزا ایریدیوم

امروزه در بازارهای جهانی خودرو کیا کادنزا از توجه ویژه ای برخوردار شده است. به همین دلیل از سراسر جهان برندهای مختلفی روی کار آمده اند و در حال طراحی و تولید قطعات این خودرو هستند. این محصولات هر کدام بر اساس نوع برند و طراحی که دارند، از کیفیت و ماندگاری متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با بهترین برندهای شمع کیا کادنزا، تعدادی از آن‌ ها را برای شما عزیزان معرفی کرده است.

شمع کیا کادنزا BOSCH

شمع کیا کادنزا BOSCH یکی از قدیمی‌ ترین و حرفه‌ای‌ ترین شمع خودرو در بازار است. این شرکت با استفاده از جدید ترین فناوری‌ های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه حرفه ای‌، محصولاتی را به کاربران ارائه می‌ دهد که خیال او را کاملا از بابت کیفیت محصول راحت کند.

شمع کیا کادنزا NGK

شمع کیا کادنزا NGK نیز از دیگر محصولات محبوب برای کیا کادنزا محسوب می‌ شود. NGK یک شرکت ژاپنی است که به طور تخصصی به تولیدات شمع خودرو می‌ پردازد. مواد اولیه‌ ای که این شرکت برای تولیدات خود استفاده می‌ کند، کاملا درجه یک بوده و به همین دلیل کیفیت و ماندگاری آن کاملا تضمین شده است.

قیمت شمع کیا کادنزا

قیمت شمع کیا کادنزا به دلیل وارداتی بودن برخی از قطعات و محصولات مرتبط با آن، با یک عدد ثابت قابل بیان نیست؛ چرا که قیمت این محصولات به قیمت دلار وابسته بوده و از همین روز نیز دچار نوسانات زیادی می‌ شود. همچنین علاوه بر قیمت، نوع برند، کیفیت، ماندگاری و...همگی جز مواردی هستند که بر روی قیمت این محصول تاثیر گذاری‌ های لازم را انجام می‌ دهند.

خرید شمع کیا کادنزا از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید شمع کیا کادنزا، روش‌ های زیادی وجود دارد که شما می‌ توانید از آن طریق، خرید را انجام دهید. یکی از بهترین روش‌ ها برای خرید شمع کیا کادنزا، خرید اینترنتی است. در واقع شما می‌ توانید با کلیک چند گزینه، محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با سال‌ ها سابقه کار موفق در فروش محصولات یدکی، یک خرید لذت بخش را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

واتساپ