جرقه‌ زنی و روشن نمودن خودرو دو وظیفه مهم شمع خودرو است و همین ویژگی دلیل اصلی اهمیت بالا این قطعه در بین لوازم یدکی خودرو به شمار می‌ رود. اهمیت این قطعه به حدی است که می‌ توان گفت هرگونه نقص در عملکرد آن موجب روشن نشدن خودرو می‌ شود.

بنابراین چک کردن دوره‌ ای و تعویض شمع درصورت نیاز، دو هدف مهم برای صاحبان خودرو به شمار می‌ روند، که سبب افزایش طول عمر خودرو و دیگر قطعات آن نیز می‌ شود.

نکته مهم در ارتباط با خرید شمع کیا کارنیوال توجه به متناسب بودن آن با موتور و نیاز خودرو است؛ زیرا ممکن است به دلیل جرقه‌ زنی بیش از حد، به مرور زمان دچار فرسایش شده و کارایی خود را از دست بدهد. 

انواع شمع کیا کارنیوال

شمع‌ ها با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله کد حرارتی، جنس الکترود و تعداد الکترود طبقه بندی می‌ شوند و هرکدام دارای ویژگی‌ های خاصی هستند. در ادامه به بررسی انواع شمع کیا کارنیوال می‌ پردازیم تا بتوانید اطلاعات کافی قبل از خرید این محصول را کسب نمایید. 

از نظر کد حرارتی شمع‌ها به سه دسته شمع گرم، شمع نیمه گرم  و شمع سرد تقسیم می‌شوند.

منظور از کد حرارتی میزان آخرین حرارت موجود در آخرین مرحله کار شمع و مقاومت آن در برابر این حرارت است. این دما باید به میزان مناسب باشد تا از بروز احتراق پیش از موعد جلوگیری کند.

بنابراین کد حرارتی شاخصی است برای بیان میزان حرارتی که شمع از داخل سیلندر به بدنه موتور منتقل میکند. طول و مساحت پایه شمع، ساختار الکترود مثبت و قدرت هدایت حرارتی از مواردی است که در تعیین کد حرارتی شمع تاثیر دارد.

از نظر ساختار و الکترود مثبت شمع‌ ها به دو بخش معمولی و سوزنی تقسیم می‌ شوند که هرکدام ویژگی متفاوتی دارند و از میان آن‌ ها شمع‌ های سوزنی دارای کیفیت و عملکرد قابل توجهی هستند.

برند های مختلف برای شمع کیا کارنیوال

از آنجایی که شمع نقشی حیاتی در روشن کردن خودرو و عملکرد صحیح آن بر عهده دارد، اغلب شرکت‌ های تولیدکننده لوازم یدکی دست به تولید این قطعه مهم زده‌ اند؛ بنابراین امروزه شاهد برند های مختلف شمع کیا کارنیوال در بازار هستیم.

از بین برند های موجود در بازار، انتخاب یک برند باکیفیت و مطمئن می‌ تواند کاری دشوار باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما خرید از یک سایت معتبر اینترنتی است تا کالایی باکیفیت را برای شما ارسال کند. معروف‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده شمع خودرو موجود در بازار به شرح زیر هستند:

  • شرکت انجیکا ژاپن

  • شرکت دنسو ژاپن

  • شرکت بوش آلمان

  • شرکت اکیوم فرانسه

  • شرکت تورچ چین

  • شرکت نور ایران 

قیمت شمع کیا کارنیوال

نوع خودرو، نوع شمع و شرکت تولید کننده آن سه عامل مهم و تاثیرگذار در قیمت شمع‌ کیا کارنیوال هستند؛ بنابراین جهت اطلاع از قیمت شمع خودروی خود باید ابتدا نوع آن برندی که می‌ خواهید را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب برند شمع ، می‌ توانید با جستجوی آن در سایت اینترنتی مستر یدکی، از قیمت شمع ماشین مطلع شوید و آن را با کمترین قیمت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

فروش شمع کیا کارنیوال در فروشگاه مستر‌یدکی به دلیل حذف واسطه‌‌ ها با قیمتی ارزان‌ تر انجام می‌ شود؛ بنابراین این سایت شرایط را برای خرید مطمئن و آسان شما فراهم کرده است. 

خرید شمع کیا کارنیوال از فروشگاه مستریدکی

خرید اینترنتی روشی ایده‌ آل برای همه افرادی است که قصد خرید شمع خودرو را دارند. خرید اینترنتی شمع کیا کارنیوال سبب می‌ شود تا بدون نیاز به خروج از منزل و صرف وقت اضافی، بتوانید کالای مورد نیاز خود را درب منزل دریافت نمایید.

قبل از خرید لازم است تا از معتبر بودن سایتی که از آن خرید می‌ کنید، اطمینان حاصل کنید. با سال‌ ها تجربه در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو بستری را فراهم کرده است تا صاحبان خودرو بتوانند بدون هیچ نگرانی محصول مد نظر خود را خریداری کنند.

واتساپ