صافی بنزین کوییک

صافی بزنین کوییک یکی از قطعاتی است که برای کارکرد موتور خودرو و همچنین طور عمر آن بسیار مهم و حیاتی است. صافی بنزین کوییک در مخزن بنزین این خودرو قرار داشته و سبب می‌ شود تا ناخالصی‌ ها و موارد ریز و درشت موجود در آن از بنزین حذف شود. اگر این قطعه درست عمل نکند، سبب می‌ شود تا این موارد زائد وارد موتور خودرو شده و به مرور سبب آسیب به آن می‌ شود.

صافی بنزین کوییک در مسیر عبور بنزین و رسیدن آن به موتور خودرو قرار دارد. در واقع زمانی که بنزین از این فیلتر عبور می‌ کند به دلیل ساختار خاص صافی، ذرات معلق درون آن به موتور خودرو نمی‌ رسد. پس اگر به هر دلیلی صافی بنزین خودرو دچار اشکال شود، باید هر چه سریع‌ تر برای تعویض آن اقدام کنید.

انواع صافی بزنین کوییک

صافی بنزین کوییک انواع مختلفی دارد و شما عزیزان می‌ توانید بر اساس نیاز خودرو و محل زندگی، بهترین صافی بنزین را برای خودتان تهیه کنید. انواع صافی بنزین هر کدام به دلیل نوع طراحی و متریال‌ های استفاده شده در آن، دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد خود هستند. مستر یدکی برای آشنایی شما با انواع صافی بنزین کوییک، تعدادی از رایج‌ ترین آن‌ ها را برای شما مورد بررسی قرار داده است.

صافی بنزین کوییک پارچه ای

صافی بنزین پارچه ای همان طور که از نام آن نیز مشخص است، قسمت اصلی آن از یک پارچه تشکیل شده است که می‌ تواند ذرات درشت و بزرگ بنزین را جذب نماید. این پارچه‌ ها ممکن است که حالت لایه لایه داشته باشند که در این صورت کارایی صافی بنزین را افزایش می‌ دهد.

صافی بنزین کوییک با کربن فعال

نوع دیگری از صافی بنزین که طرفداران بسیار زیادی نیاز دارد، صافی بنزین کوییک با کرین فعال است. این صافی علاوه بر این که به جداسازی ذرات و ترکیبات شیمیایی موجود در بنزین می‌ پردازد، بو ترکیبات نامناسب موجود در بنزین را نیز جذب می‌ کند. مستر یدکی به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کند که اگر به دنبال یک صافی ماندگار و بادوام هستید، از این صافی استفاده کنید.

انواع برند صافی بنزین کوییک

کوییک در چند سال گذشته به دلیل این که به طور ناگهانی توسط افراد زیادی خریداری شد، برندهای مختلف موجود در بازار تصمیم گرفتند تا قطعات این خودرو را به طور حرفه ای تولید و به بازار معرفی کنند. در این بین به دلیل افزایش تنوع برندهای تولید کننده قطعات خودرو کوییک، مصرف کنندگان حین خرید با مشکل انتخاب محصول مواجه می‌ شدند به همین دلیل مستر یدکی برای راحتی خرید شما، انواع برند صافی بنزین کوییک را معرفی کرده است.

صافی بنزین کوییک بهران فیلتر

بهران فیلتر نیز یکی دیگر از برند هایی است که به طور حرفه‌ ای به تولید محصولات فیلتر ماشین‌ های سواری، سنگین، صنعتی و...مشغول است. صافی بنزین کوییک بهران فیلتر توسط مهندسان با تجربه و حرفه‌ ای ساخته شده و از این رو از کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است. اگر به دنبال خرید یک صافی بنزین کوییک با کیفیت هستید برند بهران می‌ تواند یک انتخاب خود برای شما باشد.

صافی بنزین کوییک سایپا یدک

شرکت سایپا یدک نیز یکی دیگر از برند های مطرح در حوزه تولیدات صافی بنزین است. صافی بنزین کوییک سایپا یدک از ماندگاری خود برخوردار بوده و کاربران می‌ توانند با خرید این محصول، در مدت زمان نسبتا مناسبی دیگر نیازی به تعویض آن ندارید.

قیمت صافی بنزین کوییک

قیمت صافی بنزین کوییک بستگی به موارد مختلفی داشته و نمی‌ توان گفت که دقیقا این محصول دارای یک قیمت ثابت است. یکی از مهم‌ ترین مواردی که می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی صافی قیمت بنزین کوییک داشته باشد، کیفیت و ماندگاری آن است. پیشنهاد ما این است که برای دریافت لیست قیمت صافی بنزین کوییک با کارشناسان مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید صافی بنزین کوییک از فروشگاه مستر یدکی

خرید صافی بنزین کوییک نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید صافی بنزین کوییک دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید. 

 

واتساپ