صافی بنزین هیوندای سانتافه

صافی بنزین سانتافه

صافی بنزین سانتافه قطعه‌ ای کوچک در داخل باک بنزین بوده که مانع از ورود ذرات بزرگ به پمپ بنزین می‌ شود. تعویض دوره‌ ای این فیلتر در هر ۱۵ تا ۲۰ هزار کیلومتر باعث بهبود عملکرد خودرو و افزایش عمر پمپ شده و همچنین سبب کمک در شتاب‌ گیری بهتر آن می‌ شود.

به طور کلی عملکرد انواع صافی بنزین سانتافه به این صورت است که با قرار گرفتن در داخل باک، تمام بنزین را از خود عبور می‌ دهد و مانع ورود ذرات به داخل باک می‌ شود. همچنین داشتن آهنربا در داخل این صافی باعث جذب ذرات زنگ زده فلزی شده و از ورود هرگونه آلودگی به باک جلوگیری می‌ کند.

در این مقاله در ارتباط با قیمت صافی بنزین سانتافه، انواع، برند های محبوب آن و نحوه خرید این محصول اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهیم.

انواع صافی بنزین سانتافه

همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم صافی بنزین سانتافه قطعه‌ ای است که لازم است حداکثر هر ۳۰ هزار کیلومتر تعویض شود؛ در غیر این صورت با افزایش فشار به پمپ سبب خراب شدن آن می‌ شود. صافی بنزین سانتافه در سه نوع پلاستیکی، فلزی و کارتریجی در فروشگاه‌ ها یافت می‌ شود که گاهی اوقات تشخیص اصل بودن مشکل است. بنابراین قبل از خرید صافی بنزین سانتافه از نوع صافی مناسب برای خودرو خود اطمینان حاصل کنید و از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

برندهای مختلف برای صافی بنزین سانتافه

همانطور که می‌ دانید شرکت‌ های داخلی و خارجی زیادی دست به تولید صافی بنزین سانتافه زده‌ اند. از بین برندهای مختلف صافی بنزین سانتافه برند GENUINE که ساخت کشور کره بوده دارای محبوبیت بیشتری است. این صافی که در باک خودرو قرار می‌ گیرد مانع از ورود هرگونه آلودگی توسط بنزین می‌ شود.

علاوه بر این برند های معروف دیگری نیز تولید می‌ شوند که در رقابت با صافی بنزین سانتافه ساخت کشور کره بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. مشهور ترین برندهای مربوط به صافی بنزین سانتافه شامل موبیس، بهران فیلتر، برلیانس، چری، سرکان، ای ام و... بوده که هرکدام به تنهایی دارای کیفیتی منحصر بفرد هستند.

قیمت صافی بنزین سانتافه

قیمت صافی بنزین سانتافه با توجه به نوع محصول متفاوت است؛ اما به طور کلی نوع صافی انتخاب شده قطعا یکی از مواردی است که بر روی قیمت آن تاثیر دارد. علاوه بر این نوع خودرو شما، کشور تولید کننده صافی، برند و کیفیت نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت صافی بنزین سانتافه هستند. برای مثال صافی بنزین پلاستیکی قطعا قیمت متفاوتی با نوع فلزی و کارتریجی خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که بالا بودن قیمت نشانه کیفیت بالای محصول نیست و باید همه ویژگی‌ های مثبت کالا در نظر گرفته شود تا بتوان خریدی مطمئن را تجربه کرد.

خرید اینترنتی صافی بنزین سانتافه در فروشگاه مستریدکی

با توجه به اینکه امروز خرید اینترنتی جایگزین خرید حضوری شده است همه شما عزیزان می‌ توانید با خرید اینترنتی صافی بنزین سانتافه از فروشگاه مستریدکی سلامت خودرو خود را تا سالیان طولانی تضمین کنید.

یکی از مزیت‌ های خرید از فروشگاه مستر یدکی اطمینان از اصل بودن کالا مورد نظر شما است زیرا این مجموعه همواره تلاش خود را کرده است تا با ارائه اجناس با کیفیت به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

واتساپ