صافی بنزین هیوندای i 30

صافی بنزین هیوندای i30

صافی بنزین هیوندای i30 بخش مهم و حیاتی از سیستم سوخت است که وظیفه آن، تصفیه بنزین است تا سیستم سوخت و موتور به خوبی از ذرات مضر و شوائب محافظت شود. این صافی بنزین عمدتاً از جنس فلز یا نایلون ساخته می‌ شود و دارای سوراخ‌ های ریزی است که به اندازه‌ مشخصی هستند تا ذرات بزرگتر از این اندازه نتوانند راهی به سمت موتور خودرو پیدا کنند.

هیوندای i30 یک خودروی کومپکت تولید شده توسط شرکت کره‌ا ی هیوندای موتور کمپانی است. این خودرو در دسته خودرو های هاچ‌ بک (Hatchback) قرار دارد و با طراحی جذاب، امکانات مدرن و کارایی خوب، جذابیت خود را افزایش داده است. مدل‌ های مختلف i30 ممکن است از لحاظ مشخصات و ویژگی‌ ها متفاوت باشند.

برخی از ویژگی‌ های معمول این خودرو شامل موتور های متنوع، از جمله موتور های بنزینی و دیزلی با اندازه‌ ها و توان مختلف، امکانات ایمنی، مانند (ABS) سیستم ترمز ضد قفل،(ESP) سیستم کنترل پایداری الکترونیک، تجهیزات داخلی شامل سیستم‌ های ناوبری، صندلی‌ های گرمایی، نور های LED، چراغ‌ های مهتابی و... است.

در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ابعاد مختلف صافی بنزین هیوندای i30 خواهیم پرداخت.

برند های مختلف صافی بنزین هیوندای i30

کمپانی هیوندای برند Genuine Parts (جینیون) را تولید کرده است، که از جمله بهترین و پر کاربرد ترین برند های صافی بنزین هیوندای i30 به حساب می‌ آید که در بازار لوازم جانبی خودرو از با کیفیت‌ ترین قطعات به حساب می‌ آید.

این شبکه تصفیه بنزین یا صافی بنزین سازگاری زیادی با بسیاری از خودرو ها دارد. برای برخی از خودرو های ساخت چین و مونتاژ داخل کشور نیز از این کد فیلتر استفاده می‌ کنند. با این وجود بررسی سازگاری خودروی هیوندای شما با صافی بنزین مورد استفاده از اهمیت بسیار زیادی به منظور عدم آسیب به خودروی شما و کارکرد بهینه صافی بنزین برخوردار است.

مشکلات استفاده از صافی بنزین هیوندای i30 غیر اصل

استفاده از صافی بنزین هیوندای i30 تقلبی و فیک می‌ تواند باعث بوجود آمدن مشکلاتی در موتور خودروی شما شود؛ آسیب‌ هایی از جمله مسدود شدن کانال ورودی بنزین به موتور، جمع شدن فیلتر بنزین، شکسته شدن بدنه فیلتر بنزین، تصفیه نشدن درست بنزین، عدم سازگاری با خودرو و مشکل در استارت صبح گاهی در اتوموبیل.

هر یک از موارد فوق منجر به آسیب رسیدن به پمپ بنزین اتوموبیل شما می‌ شود که همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد، هزینه بسیار سنگین به صاحبان خودرو وارد خواهد کرد. به منظور جلوگیری از چنین مشکلاتی می توانید نسخه اورجینال و اصل صافی بنزین هیوندای i30 را از فروشگاه مستر یدکی تهیه کنید.

وظایف اصلی صافی بنزین هیوندای i30

صافی یا فیلتر بنزین هیوندای i30 وظیفه اساسی در موتور خودروی شما ایفا می‌ کند؛ وظایفی از قبیل:

تصفیه ذرات

صافی بنزین هیوندای i30 مانع ورود ذرات معلق به سیستم سوخت اتوموبیل شما می‌ شود. این ذرات ممکن است از مخلوط سوخت یا از دیگر مراحل تأسیس سوخت در مسیر سوخت به موتور وارد شوند و در روند طبیعی سوخت بنزین در موتور اختلال ایجاد کنند.

حفاظت از سیستم سوخت

حضور ذرات در سوخت می‌ تواند قطعات سیستم سوخت را خراب کند یا عملکرد موتور را تحت تأثیر قرار دهد

تأمین سوخت تمیز

سوخت تمیز و بدون شوائب به موتور امکان عملکرد و همچنین احتراق را می‌ دهد و شبکه تصفیه بنزین یا صافی بنزین در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می‌ کند.

قیمت صافی بنزین هیوندای i30

یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های صاحبان خودروی هیوندای i30 در خرید لوازم جانبی اتوموبیل خود که فکرشان مشغول می‌ کند، بدون شک مسئله قیمت لوازم جانبی خودرو است. مسلما قیمت صافی بنزین هیوندای i30 است نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

عواملی همانند نوع اتوموبیل سواری شما، جنس قطعه مد نظر شما،و همینطور اعتبار و ارزش برند تولید کننده در تعیین قیمت صافی بنزین هیوندای i30 بسیار تاثیر گذار هستند.

خرید اینترنتی صافی بنزین هیوندای i30 در فروشگاه مستر یدکی

به منظور خرید صافی بنزین هیوندای i30 با کیفیت و مقرون به صرفه به فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کنید. این سایت اطلاعات بسیار سودمند و کاربردی از خودرو، قطعات یدکی و بازار لوازم جانبی جهت خریدی مطمئن و آسوده‌ در دسترس عموم قرار داده است.

 

واتساپ