صافی بنزین هیوندای i 40

صافی بنزین هیوندای i40

صافی بنزین هیوندای i40 که از آن به عنوان فیلتر بنزین نیز یاد می شود، یکی از قطعات مهم سیستم سوخت خودرو است که از ورود آلودگی ها به انژکتور ها و محفظه احتراق موتور جلوگیری می کند. این قطعه مصرفی بوده و به مرور زمان کارایی اولیه خود را از دست داده و باید تعویض شود. عدم تعویض به موقع فیلتر صافی سلامت موتور را تحت تاثیر قرار داده و همچنین میزان مصرف سوخت را افزایش می دهد.

البته کیفیت عملکرد صافی بنزین نیز اهمیت زیادی دارد و جهت اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت این قطعه باید برای خرید آن به مراکز فروش صافی بنزین هیوندای i40  قابل اعتماد مراجعه کرد. مستر یدکی یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی فیلتر صافی و دیگر قطعات مصرفی خودرو است که تمامی محصولات را از نمایندگان معتبر داخلی و خارجی تهیه کرده و سپس با تضمین اصالت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

انواع  صافی بنزین هیوندای i40

صافی بنزین در مسیر سوخت رسانی و بین باک بنزین و موتور قرار می گیرد. این قطعه در سه نوع مختلف وجود دارد که در ادامه معرفی خواهند شد.

صافی بنزین فلزی

صافی های بنزین فلزی کیفیت بسیار بالا و عملکرد خیلی خوبی دارند و حتی می توان از آنها به عنوان بهترین فیلتر های سوخت یاد کرد. همچنین در برابر بنزین بی کیفیت و تغییرات دمایی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

صافی بنزین پلاستیکی

فیلتر های بنزین پلاستیکی در مقایسه با فیلتر های فلزی طول عمر کمتری دارند و باید در بازه های زمانی کوتاه تر تعویض شوند‌. اما عملکرد آنها خوب است و از عبور ذرات آلوده موجود در بنزین به سوخت خودرو جلوگیری می کنند.

صافی بنزین کارتریجی

یکی دیگر از انواع صافی بنزین هیوندای i40 شامل صافی بنزین کارتریجی است. این دسته از فیلتر ها قدیمی ترین نوع صافی بنزین به شمار می روند و در هنگام تعویض لازم نیست که کل فیلتر را عوض کرد. بلکه یک قطعه کارتریجی داخل فیلتر وجود دارد که باید فقط آن قطعه تعویض شود.

برند های مختلف صافی بنزین هیوندای i40

در بسیاری از کشور ها نظیر کره جنوبی، ایران، ژاپن، ایالات متحده آمریکا، آلمان، چین، فرانسه و غیره شرکت های زیادی وجود دارند که در حوزه تولید قطعات مصرفی و لوازم یدکی مسایل نقلیه نظیر صافی بنزین فعالیت می کنند. البته برخی از شرکت های سازنده این کالا به صورت مستقیم خودرو نیز تولید می کنند. در ادامه بهترین تولید کنندگان صافی بنزین هیوندای i40 معرفی خواهند شد.

 برند Genuine Parts

جنیون پارت (Genuine part) یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین  تولید کنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو در دنیا بوده که فعالیت خود را از سال ۱۹۲۸ آغاز کرده است. همه محصولات این برند با کد فنی مخصوص کارخانه به مشتری عرضه می شود.

برند رنو

برند رنو یکی دیگر از برند های مختلف صافی بنزین هیوندای i40 است که این شرکت بزرگ و معتبر فرانسوی علاوه بر تولید خودرو در حوزه تولید و فروش قطعات و لوازم یدکی وسایل نقلیه نیز فعالیت دارد.

برند هیوندای

هیوندای یک برند کره ای است و این شرکت نیز در کنار تولید خودرو قطعات یدکی و مصرفی خودرو نیز تولید و عرضه می کند.

برند موبیس

برند هیوندای موبیس یک شرکت کره ای بوده که از سال ۱۹۷۷ شروع بکار کرده است. این برند تجهیزات و  قطعات یدکی و مصرفی  دو شرکت کیا مورز و هیوندای را تولید می کند.

برند سرکان

سرکان یک برند داخلی است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لیست قیمت صافی بنزین هیوندای i40

قیمت صافی بنزین هیوندای i40 تابع عوامل مختلفی است؛ اما به طور کلی مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت آن برند و نوع فیلتر هستند. همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شد، صافی بنزین فلزی نسبت به دیگر موارد طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارند و دیگر مدل‌ها نسبت به صافی های فلزی با قیمت کمتری عرضه می شوند.

خرید اینترنتی صافی بنزین هیوندای i40

برای کسانی که سلامت و بازدهی بالای خودرو اهمیت دارد باید برای خرید صافی بنزین هیوندای i40 بهترین و معتبر ترین مرجع فروش را انتخاب کنند. راحت ترین راهکار برای دسترسی به مراجع فروش معتبر و خوشنام در کشور خرید اینترنتی است. زیرا بسیاری از مراکز فروش صافی بنزین هیوندای i40 به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کنند ‌و خدمات خود را به سراسر کشور ارائه می دهند. البته خرید اینترنتی صافی بنزین هیوندای i40 نیز حساسیت های خاص خود را و برای اطمینان خاطر از اصالت و قانونی بودن فعالیت فروشگاه مدنظر باید نماد اعتماد الکترونیکی آن را بررسی کرد.

مجموعه مستر یدکی نماد اعتماد الکترونیکی دارد و علاوبر فروش قطعات مصرفی خودرو سواری خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. همه کاربران این فروشگاه آنلاین می توانند برای انتخاب صافی بنزین متناسب با سیستم خودرو خود از طریق پل های ارتباطی موجود در این صفحه با کارشناسان فروش با تجربه مستر یدکی ارتباط گرفته و از دانش و تخصص آنها  بهره ببرند. همچنین تمامی محصولات با گارانتی معتبر و تضمین اصالت به فروش می رسند. حتی در صورتی که یک مشتری در انتخاب خود دچار اشتباه شده باشد امکان عوددت محصول خریداری شده برای او وجود دارد.

واتساپ