صافی بنزین هیوندای i20

تمامی خودرو ها به سوخت برای روشن شدن و کار کردن نیاز دارند. در بسیاری از موارد ذراتی مانند خاک، زنگ‌زدگی، ضایعات، تراشه‌ های رنگ و آلاینده‌ های دیگری به دلیل وجود کثیفی در شلنگ‌ های پمپ بنزین یا فرسودگی باک خودرو می‌ توانند عملکرد موتور را با مشکل مواجه کنند. به منظور خراب نشدن پمپ سوخت و انژکتور ها باید از ورود این ذرات آلاینده به باک خودرو جلوگیری کرد.

صافی یا فیلتر بنزین موجود در باک برای جلوگیری از ورود همین آلاینده‌ ها تعبیه شده است. فیلتر بنزین i20 دقیقا عملکردی مانند فیلتر هوا دارد تا ذرات آلاینده بنزین وارد شده به باک خودرو را تصفیه کند. این فیلتر بعد از گذشت مدتی کثیف می‌ شود و به درستی عمل تصفیه را انجام نمی‌ دهد. مسدود شدن این فیلتر می‌ تواند ذرات آلاینده را به سمت انژکتور سوخت منتقل کند و به این قطعه نیز خسارت وارد نماید. 

زمان تعویض و نکات خرید فیلتر بنزین i20

هیوندای i20 یکی از جذاب‌ ترین خودرو های وارداتی برای شهر های شلوغ و پر ترافیک است. اورجینال بودن قطعه در تمامی خودرو ها امری ضروری و لازم است. در صورتی که فیلتر بنزین i20 فیک و تقلبی تهیه کنید، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم تصفیه بنزین، مسدود شدن کانال ورودی بنزین به موتور، استارت خوردن زیاد، عدم سازگاری با خودرو مواجه شوید. توجه داشته باشد که در زمان خرید فیلتر بنزین i20 حتما محصول اورجینال را تهیه کنید تا هزینه‌ های هنگفت خرابی بخش‌ های دیگر خودرو را نپردازید. 

زمان تعویض فیلتر بنزین i20 بستگی به شهری که در آن زندگی می‌ کنید دارد. در تهران و شهر های جنوبی ایران آلاینده‌ های زیادی وجود دارند. این آلاینده‌ ها می‌ توانند طول عمر فیلتر های بنزین را کاهش دهند. به صورت کلی هر ۲۰ تا ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ماشین باید فیلتر بنزین را عوض کنید.

در صورتی که مدت زمان زیادی فیلتر بنزین را تعویض نکنید، چراغ چک ماشین روشن می‌ شود. همچنین عدم سوخت‌ رسانی درست به موتور می‌ تواند در سربالایی، خودرو را متحمل فشار زیاد کند و آسیب جدی به موتور برساند. در ادامه برند های فیلتر بنزین i20 را بررسی می‌ کنیم تا بتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. 

برند های معروف فیلتر بنزین i20

برند های مختلفی برای فیلتر بنزین i20 وجود دارند. در فروشگاه مستر یدکی برند Genuine Parts موجود است. این قطعه کاملا اورجینال بوده و ساخت کشور هند می‌ باشد. این فیلتر بنزین برای مدل‌ های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ قابل استفاده است. توجه داشته باشید که برای خرید فیلتر بنزین i20 حتما کالای اورجینال را تهیه کنید. زیرا خرید کالای فیک و تقلبی علاوه بر خسارت مالی می‌ تواند به دیگر قطعات خودروی شما آسیب وارد کند. در حال حاضر برند های متفرقه فیلتر بنزین i20 در این فروشگاه موجود نیست. 

قیمت محصولات فیلتر بنزین i20 

قیمت فیلتر بنزین بسته به کیفیت، اورجینال بودن، کشور سازنده و سال تولید دارد. متریال استفاده شده در کالا های اورجینال بسیار باکیفیت‌ تر از کالای فیک است. همین امر سبب افزایش طول عمر کالای اورجینال می‌ شود. بهتر است به خاطر قیمت فیلتر بنزین i20 از کالا های فیک استفاده نکنید تا متحمل خسارت بسیار زیاد نشوید.

یکی از دلایل تعویض فیلتر بنزین خودرو ها کاهش قدرت موتور است که علت آن نرسیدن سوخت کافی به موتور خودرو است. این امر در طولانی مدت می‌ تواند خسارت زیادی به موتور وارد کند. همچنین در برخی موارد عدم روشن شدن موتور خودرو می‌ تواند نشانه‌ ای برای تعویض فیلتر بنزین باشد. در نتیجه، تعویض به موقع فیلتر بنزین اهمیت بسیار زیادی دارد.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با شرایط بسیار ویژه امکان خرید اینترنتی فیلتر بنزین i20 را فراهم کرده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید فیلتر بنزین i20 از فروشگاه مستر یدکی

در این مطلب اهمیت تعویض به موقع فیلتر بنزین i20 را دریافتیم و متوجه شدیم که عدم تعویض فیلتر بنزین علاوه بر پمپ سوخت می‌ تواند خسارت زیادی به موتور خودرو نیز وارد کند. لازم به ذکر است که کثیفی و در بسیاری موارد زنگ‌ زدگی فیلتر بنزین فلزی می‌ تواند نشانه از کار افتادن آن باشد.

برای خرید فیلتر بنزین i20 و سایر قطعات این خودرو، می‌ توانید به وب سایت مستر یدکی مراجعه کنید. یکی از شرایط بی‌ نظیر این فروشگاه برای خرید های اینترنتی، امکان پرداخت به صورت اقساطی می‌ باشد. همچنین برای مشاوره رایگان نیز می‌ توانید با پشتیبانی مستر یدکی تماس حاصل فرمایید. این فروشگاه اینترنتی امکان عودت کالا تا هفت روز را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

واتساپ