صافی بنزین کیا اپتیما

صافی بنزین کیا اپتیما

صافی بنزین کیا اپتیما از قطعات مهم این خودرو محسوب می‌ شود که تاثیر مثبتی در طول عمر موتور آن دارد. در واقع می‌ توان گفت صافی بنزین از ورود ذرات و ناخالصی‌ ها به درون باک بنزین جلوگیری خواهد کرد. پس این محصول یک قطعه مهم در خودرو است که به پاکسازی آلاینده‌ های درون بنزین کمک می‌ کند و باعث خالص بودن بنزین می‌ شود. این قطعه با قرار گرفتن سر راه مسیر ورودی بنزین عمل فیلتر کردن بنزین را انجام می‌ دهد و به پاکسازی ذرات و رسوبات کمک خواهد کرد.

انواع صافی بنزین کیا اپتیما

صافی بنزین کیا اپتیما به طور کلی در سه دسته مختلف تولید شده است که جنس بدنه مختلفی دارند. همچنین طول عمر آن‌ ها متفاوت است. انواع صافی بنزین کیا اپتیما عبارتند از:

نوع فلزی

در سال‌ های اخیر شاهد تولید صافی بنزین زیادی بودیم که به صورت وارداتی به کشور وارد میشد. جنس این صافی‌ ها از فلز آلومینیوم بود و از کیفیت بالایی برخوردار بودند. هنوز هم این جنس فیلتر در حال تولید و ساخت است، چراکه علاوه بر مقاومت بالایی که دارد بنزین روی این نوع جنس تاثیر منفی نخواهد گذاشت. بنابراین این جنس صافی می‌ تواند انتخاب بهتری برای خرید صافی بنزین کیا اپتیما باشد.

نوع پلاستیکی

زمانی که صافی بنزین پر شود باعث ایجاد لرزش در موتور و کاهش قدرت موتور مخصوصا در سر بالایی می‌ شود بنابراین بهتر است که هر چند مدت یکبار صافی بنزین تعویض گردد. به همین دلیل نمی‌ توان جنس بدنه فیلتر رو چندان با اهمیت دانست به همین خاطر پیشنهاد می‌ کنیم از فیلترهای ارزان‌ تر استفاده کنید. فیلتر جنس پلاستیکی یک انتخاب مناسب و ارزان قیمت است که به کاهش هزینه نیز کمک خواهد کرد.

برندهای مختلف برای صافی بنزین کیا اپتیما

برندهای مختلف صافی بنزین کیا اپتیما شامل موارد زیر هستند:

  • صافی بنزین برند وجودی

  • صافی بنزین برند سرکان

  • صافی بنزین برند بهران

  • صافی بنزین برند ایساکو

  • صافی بنزین برند perflex

  • صافی بنزین برند بوچ

  • صافی بنزین برند عظام

  • صافی بنزین برند چانگان

  • صافی بنزین برند لیزر

قیمت صافی بنزین کیا اپتیما

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم صافی بنزین به انواع مختلفی دسته بندی می‌ شود که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. به عنوان مثال جنس آلومینیوم از پلاستیکی قیمت بیشتری دارد. بنابراین می‌ توان گفت که قیمت صافی بنزین کیا اپتیما به عوامل مختلفی بستگی دارد. در همین صفحه می‌ توانید قیمت و مدل‌ های مختلف این محصول را مشاهده کنید و در صورت نیاز از کارشناسان ما راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید.

خرید اینترنتی صافی بنزین کیا اپتیما

صافی بنزین یک بخش مهم در سیستم سوخت خودروها تلقی می‌ شود و باعث حذف تمام کثیفی‌ ها و ناخالصی‌ ها از بنزین وارد شده به موتور خواهد شد. اصل بودن این محصول بسیار مهم است، زیرا امروزه قطعات تقلبی زیادی به بازار وارد شده که به خاطر شباهت در ظاهر، نمی‌ توان آن را از اصلی جدا کرد. اینجاست که پیدا کردن فروشگاه‌ های معتبر که فروش صافی بنزین کیا اپتیما به صورت اصل را انجام می‌ دهند به شما در خرید یک کالای اورجینال کمک شایانی کند.

مجموعه لوازم یدکی مستریدکی با داشتن کارشناسان مجرب می‌ تواند به شما در انتخاب یک محصول اصل کمک کند. با خرید اینترنتی صافی بنزین کیا اپتیما در فروشگاه مستریدکی علاوه بر تضمین اصالت کالا می‌ توانید از خدمات پس از فروش این مجموعه نیز استفاده کنید.

واتساپ