تیغه برف پاک کن کیا سورنتو

 تیغه کیا سورنتو

تیغه برف پاک کن خودروی کیا سورنتو از قطعه های مهم ماشین است که در فصول سرد سال کاربرد زیادی دارد. این تیغه ها به راننده کمک می کنند تا در هنگام رانندگی بتواند دید بهتر و واضح تری داشته باشد. در نتیجه احتمال تصادف در جاده ها تا حد بسیار زیادی پایین می اید. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید این تیغه ها باید توجه داشته باشید اندازه سایز آن ها است. در نظر داشته باشید که اندازه تیغه برف پاک کن با توجه به مدل خودرو متفاوت است. تیغه های برف پاک کن در خودرو ها به تی های پلاستیکی شبیه هستند که می توانند به راحتی قطره های آب و آلودگی ها را از روی شیشه ماشین بزدایند. اگر تیغه ها نو و سالم باشند در زمان حرکت رفت و برگشتی که انجام می دهند هیچ رد پایی از خود بر روی شیشه باقی نمی گذارند. در نظر داشته باشید که اگر تیغه ها کهنه و از کار افتاده شوند نمی توانند به خوبی به شیشه خودرو بچسبند. بنابراین لک های زیادی بر روی شیشه ماشین باقی می گذارند. سایز تیغه برف پاک کن نبایستی از فریم شیشه ماشین بگذرد. در نظر داشته باشید که اندازه تیغه برف پاک کن به طور معمول بر مبنای اینچ است.در نظر داشته باشید که نشانه های خرابی تیغه برف پاک کن متفاوت هستند. برای مثال اگر بر روی سطح خودرو خش می اندازند و یا این که در زمان تمیز کردن سطح شیشه دچار لرزش می شوند نشان از خراب شدن دارند. همچنین اگر این تیغه ها نمی توانند به درستی سطوح شیشه را تمیز کنند و یا این که در هنگام کار کردن از خود سر و صدا های نا هنجاری تولید می کنند به معنی این است که این اجزاء دارای استهلاک و فرسودگی شده اند. بنابراین لازم است که هر چه سریع تر عوض شوند. برای خرید تیغه کیا سورنتو به صورت اصل و اورجینال می توانید به فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید. این شرکت قطعات اصیل خودرو را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 فروش تیغه کیا سورنتو به وسیله فروشگاه مستر یدکی به خریداران انجام می گیرد. این فروشگاه معتبر و معروف کالا های فابریک و اصل را با قیمت مناسب و با ضمانت نامه به مشتریان عرضه می دهد. بنابراین به خریداران توصیه می شود که برای خرید کالا های اصیل به این شرکت معتبر مراجعه نمایید.

انواع تیغه کیا سورنتو

انواع تیغه برف پاک کن را می توان در چهار گروه کلی قرار داد که از آن ها نام می بریم:

  1. تیغه برف پاک کن فابریک یا معمولی

  2. تیغه برف پاک کن هیبریدی

  3. تیغه برف پاک کن ژله ای

  4. لاستیک تیغه برف پاک کن

برای مثال تیغه برف پاک کن هیبریدی کیا سورنتو دارای نانو درات است که جنس آن گرافیت با کیفیت بسیار بالا است. این جنس از تیغه می تواند کار تمیز کاری شیشه را به نحو احسن انجام دهد. فن آوری تولید تیغه های هیبریدی از برترین و به روز ترین تکنولوژی ها بهره می برد. به علت این که بدنه تیغه ها محکم و آیرو دینامیکی است سبب عبور بهتر بادهای تند و شدید می شود. بنابراین تیغه ها از روی بازویی جدا نمی شوند. برای خرید محصول اصل می توانید به فروشگاه مستر یدکی رجوع کنید.

برند های مختلف برای تیغه کیا سورنتو

برند های مختلف تیغه کیا سورنتو در بازار موجود است. لازم است که از برند های اصل و معتبر بهره ببرید. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین برند ها می توانید به شرکت مستر یدکی رجوع کنید. این شرکت همه محصولات خودرو را با قیمتی بسیار مناسب به صورت اصل با گارانتی به مشتریان عرض می کند. در نظر داشته باشید که خرید محصولات غیر اصل سبب آسیب دیدن بخش های دیگر خودرو می شود. محصولات فیک نمی توانند کارکردی مناسب داشته باشند و شما را با مشکلات گوناگون مواجه می کنند.

برای مثال تیغه برف پاک کن کیا سورنتو تولید سال 2015 تا 2018 از نوع ژله ای دارای طراحی مقاوم و جدید است. این مدل تیغه از مواد با کیفیت و خوب ساخته شده است. به علت طراحی خاصی که این نوع تیغه برف پاک کن دارد سبب نرم کار کردن تیغه می شود. این تیغه برف پاک کن به شکل یک دست کامل حاوی دو عدد تیغه راست و چپ است. تیغه برف پاک کن سورنتو کیا معمولا شامل تیغه برف پاک کن راست، تیغه برف پاک کن چپ و تیغه برف پاک کن عقب است. یک برند با کیفیت از این محصول تولید شرکت کره ای موبیس و جنیون پارت است.

قیمت تیغه کیا سورنتو

قیمت تیغه کیا سورنتو با توجه به معیار های متفاوتی در بازار مشخص می شود. نوع و برند تیغه برف پاک کن با توجه به مواد مصرفی و کیفیتی که دارد بر روی قیمت تاثیر گذار هستند. به دلیل این که در حال حاضر محصولات غیر اصل زیادی با قیمت های مختلف و برخی اوقات با قیمت کالاهای اصیل در بازار فروخته می شوند لازم است که به فروشگاه های معتبر مانند مستر یدکی رجوع کنید. این فروشگاه بهترین محصولات را با قیمت مناسب به شما عرضه می دارد.

خرید اینترنتی تیغه کیا سورنتو

برای خرید اینترنتی تیغه کیا سورنتو به صورت اصل و اورجینال می توانید به شرکت مستر یدکی رجوع کنید. برای این منظور می توانید به سایت شرکت مستر یدکی وارد شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. سپس می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. با خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه مستر یدکی می توانید خریدی راحت و با اطمینان را تجربه نمایید.

شرکت مستر یدکی در جهت فروش همه قطعه های خودروی فابریک و اصیل مانند تیغه کیا سورنتو فعالیت دارد. این شرکت گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد و توانسته همواره رضایت مندی مشتریان را جلب کند.

واتساپ