تیغه برف پاک کن کیا کارنز

تیغه برف پاک کن کیا کارنز

تیغه برف پاک کن کارنز یک قطعه فلزی، با روکش پلاستیکی است که به صورت بازویی روی شیشه خودرو قرار می گیرد. عملکرد درست این قطعه در روزهای برفی و بارانی اهمیت بسیار زیادی دارد و بدون آن در برف و باران راننده نمی توانند از مسیر پیش روی خود دید واضحی داشته باشد. البته این قطعه فقط در روزهای برفی و بارانی کاربر ندارد و به طور کلی رانندگان برای تمیز کردن سطح شیشه ماشین خود در حین رانندگی به آن نیاز دارند.

جهت خرید بهترین نوع تیغه برف پاک کن برای خودرو کارنز در اولین گام باید یک مرکز فروش مناسب انتخاب کرد. زیرا فقط از طریق یک مرجع فروش مناسب و قابل اعتماد نظیر مستر یدکی می توان تیغه برف پاک باکیفیت و اورجینال خریداری کرد.

انواع  تیغه برف پاک کن کارنز

برای خودرو کارنز انواع مختلفی از تیغه برف پاک کن با جنس های مختلف وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تیغه برف پاک کن سیلیکونی یا ژله ای

تیغه‌ های ژله‌ ای از جنس سیلیکون هستند و از آنها به عنوان بهترین نوع تیغه برف پاک کن یاد می شود. زیرا این نوع تیغه به خوبی روی سطح شیشه می چسبد و عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین در برابر سرما و گرما نیز بسیار  مقاوم بوده و از طول و عمر بالایی برخوردار است.

تیغه برف پاک کن هیبریدی

یکی دیگر از انواع تیغه های برف پاک کن کارنز شامل تیغه برف پاک کن هیبریدی است. بدنه این نوع تیغه از جنس لاستیک مرغوب و آیرودینامیکی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل در برابر عوامل جوی به خوبی مقاومت می کند و به راحتی نمی شکند.

تیغه برف پاک کن معمولی یا فلزی

تیغه برف پاک کن فلزی نسبت به موارد نام برده قیمت پایین تری دارد؛ اما از نظر کیفیت و عملکرد نسبت به آنها ضعیف تر است. قسمت لاستیکی این نوع برف پاک کن از جنس پلاستیک فشرده است و بدنه ای صاف دارد.

برند های مختلف تیغه برف پاک کن کارنز

تیغه برف پاک کن توسط شرکت های مختلفی تولید می شود‌ که برخی از بهترین و مناسب ترین آنها برای خودرو کارنز شامل موارد زیر است.

برند بوش

تیغه برف پاک کن بوش یکی بهترین انواع تیغه برای خودرو کارنز است. این برند در کشور آلمان با استفاده از بهترین متریال ها و توسط مدرن ترین خط تولید ساخته می شود‌ و کیفیت و عملکرد بی نظری دارد.

برند LAZER

یکی از انواع برند های مختلف تیغه برف پاک کن کارنز شامل برند LAZER است. تیغه های این برند نیز جزو موارد باکیفیت بوده و عملکرد قابل قبولی دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خودرو خود تیغه برف پاک کن این برند را انتخاب می کنند.

برند استیکو

دیگر برند مناسب تیغه برف پاک کن برای خودرو کارنز برند استیکو است که این تولید کننده نیز در لیست بهترین برند های تولید کننده تیغه برف پاک کن قرار دارد و محصولات بسیار مرغوبی را به بازار عرضه می کند.

لیست قیمت تیغه برف پاک کن کارنز

قیمت تیغه برف پاک کن کارنز به عوامل مختلفی نظیر جنس لاستیک، کشور سازنده و سایز تیغه بستگی دارد. البته ناگفته نماند که قیمت این دسته از محصولات در همه مراکز فروش تیغه برف پاک کن کارنز یکسان نیست و برخی فروشگاه ها از محصولات را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای خرید تیغه برف پاک کن کارنز همه فروشگاه ها قابل اعتماد نیستند و فقط باید به سراغ مواردی رفت که محصولات را با تضمین اصالت و گارانتی معتبر به مشتری تحویل می دهند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کارنز

این روز ها می توان انواع تیغه برف پاک خارجی و داخلی را به صورت اینترنتی در منزل خریداری کرد. مهمترین مزیت خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کارنز نسبت به خرید حضوری امکان دسترسی به بهترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو سواری است.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو سواری است که انواع تیغه برف پاک کن مناسب برای خودرو کارنز را از نمایندگی های رسمی برندهای خارجی و داخلی تهیه کرده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. همچنین تمامی مواردی که در این سایت ب فروش می رسند کاملا اورجینال هستند و با گارانتی معتبر و تضمین اصالت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

در سایت مستر یدکی علاوه بر فروش قطعات یدکی خودرو سواری، مشاوره خرید رایگان نیز ارائه می شود و همه کاربران این سایت می توانند قبل خرید از طریق شماره های موجود در این صفحه با کارشناسان با تجربه مستر یدکی تماس بگیرند و از تجربه و تخصص آنها برای انتخاب گزینه متناسب با نیاز خود بهره ببرند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کارنز از فروشگاه مستر یدکی برای همه هموطنان در سراسر کشور امکان‌ پذیر است و از نظر زمان و مکان هیچ محدودیت جهت بهره ‌گیری از خدمات این سایت وجود ندارد. همچنین مستر یدکی به صورت مستمر از همه مشتریان خود پشتیبانی می کند و حتی در صورتی که محصول خریداری شده با نیاز آنها مغایرت داشته باشد شرایطی را فراهم ک بتوانند ظرف یک هفته پس از خرید آن را عودت کنند.

واتساپ