تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال

تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال

تیغه برف پاک کن دارای پوششی پلاستیکی است که با عمل رفت و برگشت آلودگی‌ ها و آب موجود بر روی شیشه خودرو را تمیز می‌ کند. تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال یکی از قطعات کوچک و اصلی خودروها است که کار بسیار مهمی را در آب و هوای بارانی و برفی انجام و سبب ایجاد میدان دید واضح و شفاف‌ تر می‌ شود.
کمک گرفتن از یک موتور الکتریکی کوچک سبب کارکرد درست برف پاک کن‌ ها می‌ شود. این قطعات دارای چند قطعه ریزتر هستند که از میان آن‌ ها تیغه برف پاک کن اهمیت بیشتری را به خود اختصاص داده است.
با ما همراه باشید تا در ادامه راجع به انواع این تیغه‌ های برف پاک کن، قیمت آن در بازار، نحوه خرید تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال و برند های معتبر آن اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال

به طور کلی تیغه‌ های برف پاک کن شامل سه نوع ژله‌ ای ، فلزی و هیبریدی هستند. ویژگی هر یک از این تیغه‌ ها با یکدیگر تفاوت دارد؛ اما به طور کلی تیغه برف پاک کن ژله‌ ای دارای محبوبیت بیشتری است.
دلیل این محبوبیت جنس سیلیکونی این تیغه‌ ها بوده که سبب تمیز شدن شیشه خودرو بدون کوچکترین آسیب به آن می‌ شود. مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، طول عمر بیشتر و قدرت بالای جذب آب ویژگی‌ های دیگر تیغه‌ های برف پاک کن ژله‌ ای هستند.
تیغه‌ های هیبریدی یکی دیگر از انواع تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال است که به دلیل طراحی خاص خود بر روی اغلب خودروها نصب می‌ شوند. جنس آن‌ ها از نوع لاستیکی بوده و کیفیت بالایی دارند. ارزان‌ ترین تیغه‌ های برف پاک کن تیغه‌ های فلزی یا معمولی هستند که از جنس لاستیک فشرده ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل با اکثر خودروها سازگاری دارند.

برندهای مختلف برای تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال

با توجه به تعداد زیاد تولید کنندگان برف پاک کن و استقبال صاحبان خودرو امروزه شاهد برندهای مختلف تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال در بازار هستیم. اکثر این برندها دارای کیفیت مناسبی هستند و توسط شرکت‌ های خارجی تولید می‌ شوند. شما عزیزان می‌ توانید هر کدام از برندهای موجود در بازار را برای خودروی خود انتخاب کنید.
یکی از برندهایی که خرید آن به همه صاحبان خودرو توصیه می‌ شود تیغه برف پاک کن مارک بوش تولید کشور آلمان است. این برف پاک کن در مدل‌ های مختلف برای شیشه جلو و عقب تولید شده و به فروش می‌ رسد.
برندهای دیگری نظیر تسنیلا، لایت استار، ایساکو، والئو، عظام، پژو و ساما وایپر بلید نیز در بین برترین تولیدکننده‌ های تیغه برف پاک کن قرار می‌ گیرند. 

قیمت تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال

از آنجایی که اکثر تیغه‌ های برف پاک کن توسط شرکت‌ های خارجی تولید می‌ شوند، ارائه یک قیمت ثابت با توجه به نوسانات ارزی چندان آسان نخواهد بود. علاوه بر این قیمت برف پاک کن کیا کارنیوال تحت تاثیر عوامل دیگری نظیر نوع تیغه نیز قرار دارد.
برای مثال تیغه برف پاک کن نوع ژله‌ ای نسبت به تیغه برف پاک کن نوع فلزی یا معمولی قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است. همچنین تیغه برف پاک کن خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای داخلی گران‌ تر هستند.
فروشگاه اینترنتی مستریدکی با فروش تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال به قیمت کارخانه و با حذف واسطه‌ ها شرایطی را فراهم آورده است تا صاحبان این خودرو بتوانند به راحتی این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال در فروشگاه مستریدکی

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن نسبت به خرید حضوری آن دارای مزایای زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می‌ کنیم. عدم نیاز به خروج از منزل و صرف زمان بیشتر برای خرید اصلی‌ ترین تفاوت خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کیا کارنیوال با خرید حضوری آن است. مشاهده و مقایسه انواع تیغه برف پاک کن، مقایسه قیمت، دریافت درب منزل و غیره از دیگر مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه مستر یدکی به شمار می‌ روند.


 

واتساپ