تیغه برف پاک کن هیوندای النترا

تیغه برف پاک کن النترا

تیغه برف پاک کن النترا یکی از قطعات اتومبیل است که در هوای بارانی یا برفی میزان اهمیت آن آشکار می‌ شود. بنابراین در صورتی که برف پاک کن خودرو شما از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد ممکن است در رانندگی با مشکل روبرو شوید. علاوه بر ایجاد حوادثی نظیر تصادف در هوای بارانی یا برفی، تیغه برف پاک کن بی‌ کیفیت سبب آسیب به شیشه خودرو شده نیز می شود.

بنابراین اگر شما نیز جز افرادی هستید که سلامت خودرو برایتان اهمیت دارد در ادامه این مطلب از مستریدکی با ما همراه باشید تا به معرفی انواع و برندهای مختلف آن بپردازیم و ایمن‌ ترین راه برای خرید تیغه برف پاک کن النترا را معرفی کنیم.

انواع تیغه برف پاک کن النترا

تیغه‌ های برف پاک کن النترا به طور کلی از نظر جنس به سه مدل ژله‌ ای، هیبریدی و فلزی تقسیم بندی می‌ شوند. بهترین نوع تیغه برف پاک کن مدل ژله‌ ای آن است که با سیلیکون ساخته شده و علاوه بر مقاومت در گرما و سرما، طول عمر بالایی نیز دارد. لازم به ذکر است که میزان آبگیری این تیغه نسبت به دیگر انواع تیغه برف پاک کن النترا به طور چشمگیری بیشتر است.

تیغه برف پاک کن هیبریدی نوع دیگری از برف پاک کن‌ های النترا بوده که جنس بدنه و لاستیک آن دارای کیفیت بالایی است. طرح آیرودینامیکی این محصول سبب شده است تا در برابر بادهای شدید مقاوم باشد و روی اکثر خودروها نصب شود.

یکی دیگه از مدل‌ های تیغه برف پاک کن النترا نوع معمولی یا فلزی آن است. تیغه برف پاک کن فلزی که ارزان‌ ترین نوع برف پاک کن نیز است از پلاستیک فشرده ساخته شده و نوعی از آن را می‌ توان به شیشه‌ های عقب خودرو متصل کرد.

فروش تیغه برف پاک کن النترا امروزه به صورت غیرحضوری در سایت‌ های مختلف انجام می‌ شود و شما عزیزان می‌ توانید به راحتی با سفارش آن برف پاک کنی با کیفیت را برای خودرو خود خریداری کنید.

برند های مختلف برای تیغه برف پاک کن النترا

از بین برندهای مختلف تیغه برف پاک کن النترا تیغه برف پاک کن بوش ساخت کشور آلمان یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین تیغه‌ های موجود در بازار است. طراحی این تیغه به گونه‌ ای است که شیشه خودرو شما را خش نمی‌ اندازد و هیچ ردی از آب موجود بر روی شیشه جای نمی‌ گذارد. این تیغه برف پاک کن همچنین دارای کربن بوده و جذب آب بسیار بالایی دارد، به همین دلیل محبوبیت زیادی نزد مشتریان پیدا کرده است. برند های معروف دیگری از این تیغه برف پاک کن درجه یک تولید شده‌ اند و در بازار به فروش می‌ رسند.

علاوه بر این کشورهای بزرگ دیگری نظیر چین، کره، آمریکا و... نیز تولیدات با کیفیت و درجه یک زیادی در زمینه تیغه‌ های برف پاک کن النترا دارند. برندهای مختلف تولید شده توسط این کشورها شامل بی ام، سافت ۹۹، هلا، وایکو دومتیک و پی جی است.

قیمت تیغه برف پاک کن النترا

همانطور که می‌ دانید قیمت تیغه برف پاک کن النترا به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها نوع تیغه برف پاک کن و نوع ماشین است. برای مثال قیمت تیغه برف پاک کن ماشین ۲۰۶ از ماکسیما ارزان‌ تر است. در حالت کلی قیمت‌ های تیغه برف پاک کن النترا به طور دوره‌ ای به روزرسانی می‌ شوند بنابراین جهت اطلاع از قیمت‌ های به روز لازم است سایت مستریدکی را دنبال کرده و قیمت محصولی را که مد نظر دارید در آن پیدا کنید.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن النترا در فروشگاه مستریدکی

همانطور که می‌ دانید امروزه خرید غیر حضوری و اینترنتی جایگزین خریدهای حضوری شده است؛ به طوری که اغلب افراد لوازم مورد نیاز خود را از طریق سایت‌ های اینترنتی سفارش می‌ دهند. فروش تیغه برف پاک کن النترا نیز امروزه با این شیوه انجام می‌ شود و محصول مورد نظر به شکل اینترنتی به دست مشتریان محترم می‌ رسد.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن النترا از فروشگاه معتبر مستریدکی سبب اطمینان خاطر شما از کیفیت کالا و اصل بودن آن می‌ شود؛ زیرا این سایت با سال‌ ها تجربه در زمینه فروش محصولات یدکی تلاش خود را کرده است تا بهترین محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

واتساپ