تیغه برف پاک کن هیوندای توسان

تیغه برف پاک کن هیوندای توسان

تیغه برف پاک کن هیوندای توسان پوششی لاستیکی دارد که به راحتی می‌ تواند آب، برف و موارد دیگر را از روی شیشه‌ های خودرو کنار بزند. این تیغه‌ ها مدل‌ های مختلفی دارند و مانند هر قطعه مصرفی دیگری در اثر گذر زمان کیفیت اولیه خود را از دست می‌ دهند و نیاز به تعویض دارند.

با توجه به اهمیت بالای تیغه برف پاک کن، انتخاب مناسب آن اهمیت بسیاری دارد. در هنگام خرید تیغه برف پاک کن هیوندای توسان به این قضیه توجه کنید که تیغه در قسمت وسط خود بیشترین چسبندگی را داشته باشد؛ این موضوع سبب می‌ شود که در زمان انباشته شدن برف یا یخ نیز به تمام قسمت‌ های تیغه فشار یکسانی وارد نشده و ردی باقی نماند.

انواع تیغه برف پاک کن هیوندای توسان

تیغه برف پاک کن در سه نوع مختلف معمولی (پلاستیکی)، ژله‌ای (سیلیکونی) و هیبریدی به تولید می‌ رسند. انواع تیغه برف پاک کن هیوندای توسان ویژگی‌ های مختلفی دارند که عبارت است از:

تیغه برف پاک کن معمولی

ساده‌ ترین نوع تیغه برف پاک کن خودرو، نوع معمولی آن است که در ساختار آن از پلاستیک فشرده استفاده می‌ شود. این نوع تیغه فابریکی، قیمت مقرون به صرفه‌ ای نیز دارد.

تیغه برف پاک کن ژله ای

بیشترین فروش تیغه برف پاک کن هیوندای توسان مربوط به تیغه‌ های ژله‌ ای است. نسل جدید تیغه‌ های برف پاک کن از جنس سیلیکون ساخته می‌ شود که طول عمر و مقاومت تیغه را در برابر سرما و گرما افزایش می‌ دهد. فرقی ندارد که در منطقه‌ ای با آب و هوای معتدل و سرد زندگی می‌ کنید، یا بیشتر در مناطق گرمسیری به رانندگی می‌ پردازید؛ در هر صورت تیغه‌ های ژله‌ ای بهترین انتخاب برای شما خواهند بود و هیچ نوع ردی را به جا نمی‌ گذارند.

تیغه برف پاک کن هیبریدی

این مدل از تیغه برف پاک کن هیوندای توسان در واقع از ترکیب برف پاک کن معمولی و ژله‌ ای ساخته شده است. مزایای عملکرد برف پاک کن‌ های معمولی و ویژگی‌ های آیرودینامیکی برف پاک کن‌ های ژله‌ ای در این تیغه جمع آوری و بهبود یافته است.

مهم‌ ترین تفاوت تیغه هیبریدی با تیغه ژله‌ ای در نحوه اتصال آن به بازوی برف پاک کن به شمار می‌ رود؛ تیغه ژله‌ ای تنها از یک نقطه و تیغه هیبریدی از نقاط مختلف به بازو متصل شده‌ اند که این موضوع سبب سرعت و قدرت پاک کنندگی تیغه هیبریدی می‌ شود.

برند های مختلف برای تیغه برف پاک کن هیوندای توسان

در میان برند های مختلف تیغه برف پاک کن هیوندای توسان برند های بوش و لیزر عملکرد بهتری در مقایسه با سایر شرکت‌ ها دارند. کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار رفته در تیغه‌ های ساخت این برند ها، خود نشان دهنده کیفیت عملکرد و طول عمر آن‌ ها خواهد بود.

علاوه بر این برند های دیگری نیز در بازار حضور دارند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به برند های پاسیکو، ساما و همینطور برند های شرکت سازنده خودروی هیوندای اشاره کرد.

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای توسان

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای توسان بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله آن‌ ها می‌ توان نوع تیغه، برند سازنده و میزان کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در آن را نام برد. به طور کلی تیغه‌ های معمولی ارزان‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر هستند و در ادامه، تیغه برف پاک کن ژله‌ ای و هیبریدی قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای توسان در فروشگاه مستر یدکی

اگر به دنبال تهیه تیغه برف پاک کن برای خودروی توسان خود هستید، می‌ توانید بدون هیچ گونه نگرانی از مستر یدکی خرید کنید. ما در این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و متعهد، پیش از عرضه محصولات از کیفیت مناسب و اصالت آن‌ ها اطمینان حاصل می کنیم و آن‌ ها را همراه با ضمانت اصالت و سلامت در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهیم.

شما می‌ توانید با خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای توسان از فروشگاه مستر یدکی محصولی باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتری می‌ توانید از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

واتساپ