تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس یکی از لوازم یدکی و مصرفی بوده و به صورت مستقیم با شیشه در تماس است. این قطعه برای حفظ امنیت و جان سر نشینان خودرو اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر در روز های برفی و بارانی به خوبی کار نکند تبعات جبران نا پذیری را برای سر نشینان خودرو به همراه خواهد داشت.

برای خرید تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس مرغوب باید به مراکز فروش معتبر مراجعه شود. زیرا علاوه بر محصولات اصل موارد تقلبی و بی کیفیت نیز به وفور در بازار یافت می شود. بنابراین کسانی که به انتخاب مرجع فروش آنچنان که باید اهمیت نمی دهند، نمی توانند از اصالت و کیفیت محصولی که خریداری می کنند اطمینان خاطر داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین و معتبر ترین عرضه کنند گان لوازم یدکی و قطعات مصرفی است که برای اطمینان خاطر مشتریانش تمامی محصولات را با تضمین اصالت و گارانتی معتبر ارائه می دهد.

انواع  تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

برف پاک کن از یک موتور الکتریکی و یک تیغه تشکیل شده و روی شیشه جلو و عقب خودرو قرار می گیرد. عملکرد تیغه و موتور برف پاک کن مکمل یکدیگر بوده و اگر هر کدام از آنها خراب یا نامرغوب باشند عملکرد کلی برف پاک کن تحت تاثیر قرار می گیرد. تیغه برف پاک کن در انواع مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تیغه برف پاک کن فابریک یا معمولی

این نوع تیغه از جنس پلاستیک بوده و ساده ترین و متداول ترین نوع تیغه به شمار می رود و قیمت مناسبی دارد.

تیغه برف پاک کن ژله ای یا هیبریدی

یکی دیگر از انواع تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس شامل مدل هیبریدی یا ژله ای است. جنس لاستیک بکار رفته برای تولید این نوع تیغه شباهت زیادی به ژله دارد و مانند آن نرم و انعطاف پذیر است. این نوع تیغه کاملاً روی شیشه می چسبد و از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است. از این رو برای تمیز کردن شیشه و پاک کردن آب و باران از روی آن عملکرد بسیار خوبی دارد.

برند های مختلف تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

تیغه برف پاک کن مناسب برای خودروی هیوندای جنسیس به واسطه تولید کنندگان مختلف خارجی و داخلی به بازار عرضه می شود که در ادامه مطلب به برخی از بهترین و محبوب ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

برند بوش

تیغه برف پاک کن بوش یک برند آلمانی بوده و از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. همچنین کاملاً انعطاف پذیر بوده و روی سطح شیشه می چسبد و آن را تمیز می کند.

برند لیزر (Lazer)

یکی دیگر از برند های مختلف تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس شامل برند لیزر است. مدل های مختلف تیغه برف پاک کن برند لیزر جزو محصولات پر طرفدار بوده و همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

برند لایت استار

برند لایت استار یکی دیگر از عرضه کنند انواع تیغه برف پاک کن برای خودرو های داخلی و خارجی نظیر هیوندای جنسیس است.

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

کسانی که قصد خرید تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس دارند باید در هنگام خرید به نو و جنس لاستیک، سایز تیغه، برند و کیفیت آن توجه کنند. زیرا این دسته از محصولات در سایز و مدل های مختلفی وجود دارد و باید مدل انتخاب شده با مشخصات خودرو هم خوانی داشته باشد.

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس بر حسب نوع و برند آن متغیر است. اما به طور کلی این دسته از قطعات مصرفی خودرو قیمت مناسبی دارند. بنابراین در مواقعی که تیغه برف پاک کن فرسوده شده باشد دارندگان وسایل نقلیه با صرف کمی هزینه به راحتی می توانند آن را تعویض کنند و خود را از عوارض ناشی عملکرد نامطلوب تیغه برف پاک کن در مواقع ضروری نجات دهند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس

خرید تیغه برف پاک کن مرغوب یکی دیگر از نکات مهم خرید این محصول به شمار می رود. کسانی که می خواهند بهترین نوع تیغه برف پاک کن را بر حسب شرایط برای خودروی هیوندای جنسیس خود خریداری کنند حتماً باید به سراغ فروشگاه هایی بروند که معتبر هستند. زیرا در این فروشگاه ها همه محصولات دارای اصالت بوده و همچنین با تضمین اصالت و گارانتی به فروش می رسند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که همه هموطنان می توانند برای خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس به آن مراجعه کنند. در وب سایت مستر یدکی انواع تیغه برف پاک کن مناسب برای خودروی جنسیس عرضه می شود که تمامی آنها متعلق به برند های معتبر بوده و همچنین از طریق نمایندگی های قابل اعتماد تهیه می شود.

قیمت محصولات نیز بر اساس برند و کیفیت آنها کاملاً مناسب است و از این نظر برای خرید از فروشگاه اینترنتی مستر یدکی جایی برای نگرانی وجود ندارد. هموطنان می توانند علاوه بر خرید قطعات یدکی و مصرفی خودرو های سواری برای دریافت مشاوره رایگان نیز با تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش تیغه برف پاک کن هیوندای جنسیس ارتباط بگیرند و از دانش و تخصص آنها برای انتخاب گزینه مناسب و متناسب با نیازشان برخوردار شوند.

واتساپ