تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا

تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا

تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا در دو سایز ۱۶و ۲۴ اینچ در مستر یدکی موجود می باشد این محصول ساخت کشور چین است. دارندگان تیپ خودرو چهار سیلندر ۱۶۰۰اتوماتیک و چهار سیلندر ۱۵۰۰ دنده‌ ای می‌ توانند این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند. برف پاک کن‌ ها به عنوان یکی از قطعات یدکی و مصرفی شناخته شده‌ اند.کیفیت و سهولت در نصب از جمله ویژگی‌ های تیغه برف پاک کن محسوب می‌ شود. به طوری‌ که مصرف‌ کنندگان هم می‌ توانند آن را تعویض کنند.

 برای اطلاع از مشخصات انواع تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا چیست؟

تیغه برف پاک کن وظیفه از بین بردن برف، باران، آلودگی‌ های روی شیشه و گرد و غبار را دارد. به همین جهت تعویض و خرید تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا بایستی به‌ موقع انجام شود. چرا که وضوح دید راننده تا حد بسیار زیادی به تعبیه برف پاک کن و استفاده از آن مرتبط است. انواع تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا در سایز های گوناگون عرضه می‌ شود. در نتیجه با توجه به تیپ خودرو و اندازه مورد نیاز بایستی تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا را خریداری کنید.

اجزاء تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا

اجزاء تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا شیشه جلوی ماشین شامل:

بازوی اصلی برف پاک کن

یکی از اجزاء اصلی تمام برف پاک کن‌ ها، بازو ها هستند که باعث انتقال حرکت برف پاک کن از موتور به تیغه می‌ شود.

رابط و اتصالات تیغه

قطعاتی که به بازوی برف پاک کن متصل هستند را رابط و یا اتصالات می‌ گویند.

لاستیک تیغه برف پاک کن

لاستیک تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا باعث تمیزی و درخشندگی سطح شیشه می‌ شود. پروفیل به کار رفته در لاستیک مانع چرخش لاستیک در هنگام جابجایی تیغه می‌ شود.

اسپویلر

اسپویلر کارایی تیغه برف پاک کن را در سرعت‌ های بالا، افزایش می‌ دهد. اسپویلر تنها در بعضی از تیغه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

انواع برف پاک کن

معمولاً افراد برای خرید تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا دچار سرگردانی می‌ شوند. برای انتخاب برف پاک کن مناسب باید انواع آن را به خوبی بشناسید.

 انواع برف پاک کن عبارتند از:

  • تیغه برف پاک کن فلزی

  • تیغه برف پاک کن هیبریدی

  • تیغه برف پاک کن ژله‌ ای

تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا از نوع فلزی ساده‌ ترین نوع برف پاک کن است. اگر ماشین شما با تیغه فلزی به شما عرضه شده است می‌ توانید برای بهبود عملکرد، آن را با تیغه هیبریدی یا ژله‌ ای تعویض کنید. اما اگر تیغه برف پاک کن هیوندای ورنای شما از نوع هیبریدی یا ژله‌ ای است، استفاده از نوع فلزی چندان پیشنهاد نمی‌ شود.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن هیوندای ورنا به راحتی از فروشگاه مستر یدکی عرضه‌ کننده انواع قطعات یدکی و مصرفی امکان‌پذیر است. با خرید اینترنتی می‌ توانید محصول را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت بازار در محل دریافت کنید. تحویل کالا در اسرع وقت با بهترین کیفیت و ضمانت کالا را از مستر یدکی بخواهید. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاوران مستر یدکی تماس بگیرید.

واتساپ