تیغه برف پاک کن هیوندای ولستر

تیغه برف پاک کن ولستر

تیغه برف پاک کن ولستر جزوه قطعات مصرفی خودرو بوده و جهت پاکسازی سطح شیشه و بهبود زاویه دید راننده در روز های برفی و بارانی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر مدل های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. به همین دلیل کسانی که قصد خرید تیغه برف پاک کن خودرو را دارند باید در انتخاب گزینه مناسب دقت بیشتری به خرج دهند تا بتوانند گزینه ای سازگار با سیستم خودرو خود را تهیه کنند.

انواع  تیغه برف پاک کن ولستر

تیغه برف پاک کن در انواع مختلفی وجود دارد. به همین دلیل یکی از مهم ترین نکات در خرید تیغه برف پاک کن ولستر توجه به نوع و مدل آن است. انواع  تیغه برف پاک کن برای خودرو ولستر شامل موارد زیر هستند:

تیغه برف پاک کن فلزی یا معمول

تیغه های برف پاک کن معمولی یا فلزی بدنه صافی دارند و قسمت پلاستیکی آنها از جنس لاستیک فشرده است و ارزان ترین نوع برف پاک کن به شمار می روند.

تیغه برف پاک کن هیبریدی

تیغه برف پاک کن هیبریدی یکی دیگر از انواع تیغه برف پاک کن ولستر است که کیفیت بسیار بالایی دارد و از جنس هیبرید است. همچنین کاملا آیرودینامیک طراحی شده و در شرایط مختلف عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

تیغه برف پاک کن ژله ای

تیغه برف پاک کن ژله ای بهترین نوع تیغه برف پاک کن به شمار می رود و از سیلیکون ساخته شده است. همچنین در برابر سرما، گرما و باد کاملاً مقاوم بوده و نسبت به دیگر موارد طول عمر بالایی دارد.

برندهای مختلف تیغه برف پاک کن ولستر

 همانند دیگر قطعات لوازم یدکی خودرو تیغه برف پاک کن به واسطه برند های مختلفی به بازار عرضه می شود و یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این دسته از محصولات برند است. در ادامه به چند مورد از برند های محبوب و پر طرفدار تیغه برف پاک کن خودروی ولستر در بازار اشاره خواهیم کرد.

برند BOSCH

بوش یکی از برند های نام آشنایی جهانی است که در حوزه های مختلفی فعالیت دارد و یکی از مهم ترین بخش های فعالیت آن تولید قطعات خودرو است. در بین برند های مختلف تیغه برف پاک کن ولستر، تیغه های برف پاک کن برند بوش از جمله مواردی هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند و با استفاده از متریال درجه یک به تولید می رسند.

برند genuine

کمپانی جینیون پارت یکی از بهترین تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو است که در سال ۱۹۲۷ به واسطه کارلی فاستر شروع به کار کرده است.

قیمت یا لیست قیمت تیغه برف پاک کن ولستر

قیمت تیغه برف پاک کن ولستر تابع عوامل مختلفی نظیر کیفیت، ابعاد، جنس، برند، تولید کننده، قابلیت ها و ویژگی های محصول است. به عنوان مثال برخی از تیغه های برف پاک کن دارای یک سری قابلیت های اضافی نظیر سیستم خودکار تنظیم زاویه برش و غیره هستند که این موارد معمولاً با قیمت بالا تری به فروش می رسند. در فروشگاه آنلاین مستر یدکی قیمت ها کاملاً واقعی بوده و این مجموعه حتی المقدور تلاش می کند علی رغم وجود نوسان های بالا در قیمت قطعات مصرفی خودرو، انواع تیغه برف پاک کن خودرو ولستر را با قیمت مناسبی به فروش برساند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ولستر

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ولستر به دلیل  شرایط راحت خرید، امکان دسترسی به محصولات متنوع، صرفه جویی در زمان خرید و غیره نسبت به شیوه های سنتی خرید روش بهتری است. البته به شرط آنکه یک مرجع فروش معتبر و قابل اعتماد برای این منظور انتخاب شود.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از برترین مراکز فروش تیغه برف پاک کن ولستر است که بهترین و مطرح ترین برند های تیغه برف پاک کن برای خودروی ولستر را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. این مجموعه تمامی محصولاتی را که برای فروش ارائه می دهد از نمایندگی های معتبر ایرانی و خارجی تهیه می کند. از این رو تمامی قطعاتی که در این سایت به فروش می رسند، دارای گارانتی معتبر بوده و از نظر کیفیت و اصالت نیز تضمین می شوند.

مجموعه مستر یدکی از مشتریان خود به طور کامل و پیوسته پشتیبانی می کند و همچنین در کنار خدمات فروش، مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد. به همین دلیل کسانی که این مجموعه را برای خرید تیغه برف پاک کن ولستر انتخاب می کنند به راحتی می توانند بهترین و مناسب ترین تیغه برف پاک کن را بر اساس مشخصات و ویژگی های خودروی خود خریداری نمایند.

 یکی دیگر از مواردی که خرید از مستر یدکی را با اطمینان خاطر بیشتری به همراه کرده است امکان عودت کالا تا ۷ روز پس از تحویل آن به مشتری است. بنابراین چنانچه مشتریان این مجموعه پس از خرید متوجه شوند که محصول خریداری شده مناسب خودرو آنها نیست، می توانند در بازه زمانی تعیین شده آن را برگردانند.

واتساپ