تیغه برف پاک کن هیوندای i 10

تیغه برف پاک کن هیوندای i 10

اگر عاشق رانندگی زیر باران هستید یا در مناطق پر بارش کشور زندگی می کنید یا حتی دلتان میخواهد هنگام رانندگی همه چیز را واضح ببینید ، یک تیغه برف پاک کن خوب مهم ترین نیاز شما خواهد بود. از آنجایی که تصادفات جاده ای اغلب به دلیل دید ضعیف اتفاق می افتد ، این امر سلامت و کارایی برف پاک کن ها را برای ایمنی رانندگی ضروری می کند.

تیغه های برف پاک کن به گونه ای طراحی شده اند که آب و زباله ها را از سطح شیشه جلوی خودرو شما پاک می کند تا دیدی شفاف داشته باشید. تیغه های برف پاک کن از بهترین پلاستیک های درجه یک، مواد مصنوعی و مواد سنگین برای عملکرد بالا در هر آب و هوای نا مساعد ساخته شده اند.

ما در مستر یدکی با تامین و معرفی بهترین محصولات از بهترین برند های ممکن همواره در تلاشیم تا کار را برای شما آسان کنیم. شما می توانید قبل از خرید، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

انواع برف پاک کن

سه نوع اصلی تیغه های برف پاک کن عبارتند از : معمولی، تخت و هیبریدی. 

برف پاک کن های معمولی

تا چند سال پیش، برف پاک کن های معمولی رایج ترین نوع نصب شده در خودرو های جدید بودند. امروزه تقریبا تمام خودرو های جدید مجهز به تیغه های تخت هستند.

برف پاک کن های معمولی دارای ساختار کامپوزیت پلاستیکی فلزی یا فلزی هستند که شامل یک پل مرکزی و پیوند های مفصلی است که بسته به طول تیغه بین 4 تا 8 نقطه فشار ایجاد می کند.

اگر خودروی شما دارای برف پاک کن های معمولی است، می توان آنها را با برف پاک کن های تخت یا هیبریدی برای ارتقاء عملکرد جایگزین کرد. با این حال، لازم به ذکر است که خودرو هایی که دارای برف پاک کن صاف هستند را نمی توان با نمونه های معمولی نصب کرد. 

برف پاک کن های تخت

اکنون خودرو های جدید به طور افزآینده ای به برف پاک کن های صاف مجهز شده اند.

برف پاک کن های صاف شیشه جلو دارای خم کننده های فلزی کششی هستند که از  قطعه پلاستیکی با یک اسپویلر یک تیکه درتمام طول برف پاک کن کشیده شده تشکیل شده است تا با استفاده از فشار جریان هوا شکل ایرودینامیکی بهتری بگیرد و این باعث می شود تا صدای باد کمتری داشته باشد. خم کننده ها نمای تیغه ای را تشکیل می دهند که دقیقاً با شیشه جلو مطابقت دارد و فشار یکنواخت را در سراسر لبه تماس تضمین می کند. همچنین نسبت به یک برف پاک کن معمولی محتاط تر است، بنابراین کمتر میدان دید راننده را مسدود می کند.

برف پاک کن های هیبریدی شیشه جلو

همانطور که از نام آن پیداست، برف پاک کن های هیبریدی ترکیبی از برف پاک کن های معمولی و تخت هستند. این نوع برف پاک کن با استفاده از تکنولوژی برف پاک کن صاف صدای باد را کاهش می دهد و عملکردی شبیه برف پاک کن معمولی دارد.  .

اسپویلر یک تیکه در تمام طول برف پاک کن کشیده است و نیروی باد را کاهش می دهد تا نیروی رو به پایین ثابت بماند. این کار تیغه لاستیکی را روی شیشه نگه می دارد تا حرکتی نرم و بدون صدا مخصوصا در سرعت های بالا داشته باشد. 

برندهای تیغه برف پاک کن هیوندای i10 :

برند لیزر :

هر فروشگاه لوازم یدکی قطعا تیغه های برف پاکن این برند لیزر را دارد . این برند چینی با نوآوری در طراحی و تولید این محصول به یکی از بهترین برند ها در این عرصه تبدیل شده است . کمپانی لیزر با ساخت محصولات با دوام و هیبریدی با هزینه پایین جز پر فروش ترین کمپانی ها در این زمینه بوده است.

برند بوش :

شرکت بوش جزو قوی ترین شرکت ها در زمینه تولید و طراحی قطعات یدکی است. این شرکت کار خود را با سیستم جرقه زنی آغاز کرد و در طول این ۱۰۰ سال با  تجربه و دانش کافی اقدام به تولید سایر قطعات یدکی ماشین نیز نمونده است. تیغه برف پاک کن این شرکت دوام بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد و طول عمر قابل توجهی دارد .

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای i10 :

تیغه های برف پاکن مناسب هیوندای i 10 معمولا در رنج قیمتی ۱۷۰_۸۹۰ تومان است که این تفاوت قیمت به دلیل شرکت سازنده و مواد مصرفی و همچنین نوع برف پاک کن میباشد. ما در مستر یدکی بهترین کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهیم .

خرید تیغه برف پاکن هیوندای i10 از سایت مستریدکی :

برای خرید تیغه برف پاک کن باید به شرایط محیطی و آب و هوایی و میزان استفاده و انتظارات خود توجه کنید. شما می توانید برای مقایسه و انتخاب تیغه مناسب از سایت مستریدکی استفاده کنید و چند محصول را باهم مقایسه کنید یا میتوانید با تماس با کارشناسان و مشاورین ما مناسب ترین محصول را در کم ترین زمان انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید.

واتساپ