تیغه برف پاک کن هیوندای i 40

شاید در نگاه اول تیغه برف پاک کن هیوندای i40 قعطه بسیار مهمی به حساب نیاید؛ اما زمانی اهمیت وجود آن را حس خواهید کرد که در یک هوای بارانی و برفی پشت فرمان بنشینید؛ آن وقت است که در صورت عدم وجود تیغه برف پاک کن هیوندای i40 به مشکل برخواهید خورد.

هیوندای i40 یک خودروی سدان متوسط تولید شده توسط شرکت هیوندای موتور از کره جنوبی است. این خودرو در سال 2011 معرفی شد و به عنوان جایگزین مدلSonata NF در برخی از بازار ها عرضه شد. i40 در دو نسخه سدان و استیشن (واگن) تولید شده است.

حال فرض کنید بدون تیغه برف پاک کن در جاده بارانی و برفی در حال تردد هستید، در این حالت مجبور خواهید بود که به منظور پاک کردن شیشه ماشین خود یا به طور مرتب از ماشین پیاده شوید و یا بدن خود را از پنجره خارج کنید!

اکنون که به میزان اهمیت تیغه برف پاک کن هیوندای i40 پی بردیم، در ادامه به بررسی ابعاد مختلف آن خواهیم پرداخت.

120 سال پیش از تیغه برف پاک کن هیوندای i40 !

پیش از اینکه نگاهی به انواع تیغه برف پاک کن هیوندای i40 بیندازیم، جالب است بدانید که ایده اختراع تیغه برف پاک کن برای اولین بار، 120 سال پیش و در سال 1903 به منظور امنیت و راحتی بیشتر در هنگام رانندگی به ذهن یک بانوی آمریکایی به نام مری اندرسون رسید.

نسخه اولیه این برف پاک کن با مقداری مواد پلاستیکی فشرده و دو میله فلزی و همینطور یک اهرم که درون اتومبیل قرار داده شده بود، درست شد. با این تفاسیر دیگر نیازی به خروج از ماشین نبود و راننده در داخل اتومبیل، هنگام رانندگی فقط با چرخاندن اهرم، شیشه خودرو را پاک می‌ کرد.

انواع تیغه برف پاک کن هیوندای i40

طبیعتا اگر به دنبال کالایی با کیفیت ایده‌آل هستید، باید به اصل بودن تیغه برف پاک کن هیوندای i40 توجه کنید و به هیچ وجه در دام کالا های فیک و تقلبی نیوفتید.

از انواع تیغه‌ برف پاک کن هیوندای i40 به تیغه‌ های برف پاک کن هیبریدی اصل، تیغه‌ های برف پاک کن ژله‌ ای و  تیغه‌ های برف پاک کن فابریک اشاره کرد.

عیب‌ یابی تیغه برف پاک کن هیوندای  i40

تیغه‌ برف پاک کن هیوندای i40 با یک صدای ناهنجاری بر ‌روی شیشه اتومبیل کشیده می‌ شود. در صورت پیشامد این معضل، پیش از اینکه آسیب جدی به شیشه وارد شود، جهت خرید تیغه برف پاک کن خودروی خود اقدام کرده و تیغه را تعویض کنید.

شیوه نگهداری از تیغه برف پاک کن هیوندای i40

به منظور نگهداری از تیغه برف پاک کن هیوندای i40 به موارد زیر توجه کنید.

  • هیوندای i40 خود را در سایه پارک کنید. نور ‌خورشید و گرمای ناشی از آن به مرور باعث از بین رفتن تیغه برف پاک کن هیوندای i40  شده و آن را شکننده و خشک می‌ کند و باعث از بین رفتن کارایی تیغه برف پاک کن شما می‌ شود.

  • با تیغه برف پاک کن هیوندای i40 به هیچ وجه شیشه یخ زده را پاک نکنید، زیرا باعث پارگی و یا از بین رفتن قسمت لاستیکی برف پاک کن خواهد شد.

  • در روزهای برفی، تیغه برف پاک کن هیوندای i40 را از شیشه فاصله دهید، زیرا در روزهایی که هوا برفی است، روند آب شدن برف روی شیشه و همینطور سرمای هوا باعث یخ زدن برف پاک کن خواهد شد و هنگام استفاده، تیغه برف پاک کن هیوندای i40 کنده و یا در مواردی حتی باعث از بین رفتن آن می‌ شود. پس در روز های برفی بهتر است تیغه برف پاک کن هیوندای i40 خود را بالا داده تا از شیشه فاصله بگیرد و دچار یخ زدگی نشود.

  • به هیچ عنوان برای گرد گیری و تمیز کردن شیشه در هنگامی که شیشه اتومبیل خشک است از برف پاک کن استفاده نکنید.

  • هر از گاهی تیغه برف پاک کن هیوندای i40 خود را تمیز کنید، زیرا گرد و غبار و آلودگی هم باعث فرسایش و از بین رفتن برف پاک کن خواهد شد.

برند های مختلف تیغه برف پاک کن هیوندای i40

در انتخاب تیغه برف پاک کن هیوندای i40  باید به پارامتر هایی نظیر اصالت محصول، برند و قیمت آن توجه کنید. این تیغه برف پاک کن را برند های چینی Bosch و LAZER تولید و عرضه کرده‌ اند که از جمله مورد مقبول‌ ترین و مقرون‌ به صرفه‌ ترین برند های موجود در بازار لوازم جانبی هیوندای i40 به حساب می‌ آیند که تضمین‌ کننده کیفیت برای شما هستند.

قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای i40

بدون شک یکی از مهم‌ ترین مسائل در خرید لوازم جانبی خودرو، مسئله قیمت آن است و خرید تیغه برف پاک کن هیوندای i40 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عواملی نظیر نوع خودرو سواری شما، جنس قطعه و همینطور اعتبار و ارزش برند تولید کننده در تعیین قیمت تیغه برف پاک کن هیوندای i40 تاثیر گذار هستند.

خرید تیغه برف پاک کن هیوندای i40 از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید تیغه برف پاک کن هیوندای i40 باکیفیت و مقرون به صرفه، به فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کنید. این سایت اطلاعات بسیار زیاد و سودمندی از خودرو، قطعات یدکی و بازار لوازم جانبی در دسترس عموم قرار داده است.

واتساپ