هر آنچه که نیاز است هنگام خرید کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا بدانید

کیت کلاچ یا دیسک و صفحه کلاچ از اصلی ترین سیستم های مورد استتفاده در ماشین است که اغلب در خودرو های دنده ای مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم کلاچ در خودروی رانا، متشکل از یک صفحه و دیسک و بلبرینگ است که به صفحه فلایویل وصل شده اند. در نظر داشته باشید که این سیستم برای منتقل ساختن نیرو و فشار به چرخ دنده به کار می رود و در حرکت دادن ماشین نقشی مهم را ایفا می کند.

کلاچ یک قطعه مکانیکی است که بین گیربکس و موتور جای گرفته است. این بخش سبب منتقل شدن نیروی چرخشی به سوی چرخ ها و گیربکس می شود. هنگامی که به کلاچ فشار وارد می آورید و سبب درگیری این قطعه می شود، موتور خودرو از گیربکس جدا می شود و جریان نیرو قطع می شود. چنان چه کلاچ جدا شود، گیربکس و موتور به هم وصل می شوند و فشار حرکتی را به سمت چرخ ها وارد می آورند که سبب حرکت خودرو می شود.

در نهایت می توان چنین گفت که نقش کلاچ انتقال دادن نیرو از سوی میل گاردان به میل متحرک و قطع کردن این نیرو از آن می باشد. برای این که سرعت خودرو زیاد یا کم شود، لازم است که با تغییر دادن دنده ها و فشار بر روی کلاچ نیروی لازم به چرخ دنده ها انتقال بیابد. لازم است که حتما برای خرید دیسک و صفحه یا کیت کلاچ فابریک و اصل اقدام نمایید و خرید خود را از شرکت های معتبر مانند مستر یدکی انجام دهید. خرید محصولات تقلبی و غیر اصل سبب وارد آمدن بسیاری از آسیب ها به خودروی شما در کوتاه ترین زمان می شود.

 برای خرید کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا با کیفیت و دوام بالا به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید. با خرید از این شرکت می توانید با دوام ترین و بهترین قطعات خودرو را تهیه نمایید. 

 فروش کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا به وسیله شرکت مستر یدکی با تضمین اصالت کالا برای مشتریان انجام می شود. قیمت کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا در فروشگاه مستر یدکی با توجه به اصل بودن کالا بسیار مناسب است. همه مشتریان از خرید های خود از این شرکت رضایت کامل دارند. بنابراین خرید کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا را به همه مشتریان از این فروشگاه پیشنهاد می کنیم.

انواع کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا

لازم است که در زمان خرید دیسک و صفحه دقت بسیار کنید. زیرا بسیار مهم است که قطعه بسیار با کیفیتی را برای خودروی رانا انتخاب نمایید. باید بدانید که این قطعه تاثیر مستقیمی بر روی نرمی کلاچ، قدرت، شتاب و مصرف کردن سوخت و غیره می گذارد. در نظر داشته باشید که انواع مختلفی از کیت کلاچ مانند دایکن، والئو، ساچ و سیکو از بهترین و معتبر ترین برند های کیت کلاچ در بازار های جهانی هستند که در ایران نیز فروش خوبی دارند. همچنین دیسک و صفحه لوک و دایکن برای خودرو هایی که ساخت داخل هستند نیز بسیار به فروش می رود. اما از مشهور ترین دیسک و صفحه خودرو می توان از همان والئو که ساخت کشور فرانسه است نام برد که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. دلیل این امر را می توان به کیفیت و دوام بالای این برند از دیسک و صفحه نسبت داد.

برند های معروف کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا

همان طور که در بالا اشاره کردیم، انواع برند های کیت کلاچ در بازار موجود هستند. مشتریان می توانند برای خرید بهترین برند با توجه به نوع و سال ساخت خودرو از کارشناسان با تجربه شرکت مستر یدکی کمک بگیرند. با توجه به بودجه و شرایط خودرو بهترین برند به شما معرفی خواهد شد. به دلیل اهمیت این بخش از خودرو لازم است که حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبری مانند مستر یدکی انجام دهید. اگر متقاضی برند های خارجی اصل هستید، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اما برای خرید برند های ایرانی مانند عظام و یا پایا کلاچ که برندهای خوب و قابل قبولی هستند بودجه کمتری لازم است. در هر صورت لازم است که خرید اورجینال و اصل داشته باشید.

قیمت کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا

قیمت کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا با توجه به این که برند داخلی و یا خارجی را انتخاب می نمایید متغیر است. بسیاری از عوامل در قیمت نوع برند انتخابی شما تاثیر می گذارد. برای مثال فاکتور های مختلفی مانند بهره گیری از مواد اولیه خوب، اصیل بودن، دوام و استحکام بالای قطعه و کیفیت خوب روی قیمت کیت کلاچ اثر گذار هستند. 

خرید اینترنتی کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا

مشتریان می توانند برای خرید بهترین کیت کلاچ رانا به صورت اینترنتی و از طریق شرکت مستر یدکی اقدام نمایند. برای این کار لازم است که به سایت مستر یدکی وارد شوید و کالای مورد نظر خود را بیابید و سپس آن را درخواست دهید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی دیسک و صفحه رانا به صورت فابریک و اصیل از شرکت مستر یدکی به همه مشتریان توصیه می شود.

شرکت مستر یدکی قطعات مختف خودرو مانند کیت کلاچ ( دیسک و صفحه) رانا با قیمت مناسب و به صرفه و با کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می دارد. شرکت مستر یدکی اصالت محصولات خود را برای خریداران تضمین می نماید.

واتساپ