آنچه که نیاز است در مورد خرید دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ بدانید

دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ مناسب برای تیپ خودرو ۲۰۷ دنده‌ ای مدل‌ های تا سال ۹۰، مدل‌ های سال ۹۱ تا ۹۵، مدل‌ های  سال ۹۶ به بعد موجود شد. دیسک و صفحه از جمله قطعات مصرفی و کاربردی برای تمامی خودرو ها است. دیسک و صفحه وظیفه انتقال نیروی تولید شده از موتور به گیربکس را دارد. طی فرایند انتقال نیرو، خودرو شروع به حرکت می‌ کند. تردد در شهر های بزرگ باعث درگیر شدن زیاد دیسک و صفحه می‌ شود. به همین دلیل این قطعه جزء ضروری‌ ترین قطعات یدکی خودرو محسوب می‌ شود. در نتیجه تعویض به‌موقع و سفارش دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ بسیار حائز اهمیت است.

مشخصات دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷

یکی از اصلی‌ ترین بخش‌ های گیربکس، کیت کلاچ است. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کیت کلاچ چیست؟ کیت کلاچ مجموعه‌ ای از قطعات بلبرینگ کلاچ، دیسک و صفحه است. در هنگام توقف و حرکت مجدد، میزان فشار بر روی این قطعه بسیار زیاد است. بی‌ راه نیست که خرید دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ به عنوان یک قطعه مصرفی و پُر بازده شناخته شده است. شما این محصول  توانیدی کشور های ایران، فرانسه و کره جنوبی را از فروشگاه مستر یدکی تهیه کنید.

ویژگی‌ های تعویض به‌ موقع دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷

در بسیاری از موارد، افراد تعویض به‌موقع  دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ را به تأخیر می‌ اندازند. البته قیمت دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ برای سفارش به‌موقع آن بی‌ تأثیر نیست. اما اگر بتوانید برای تعویض و خرید  دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ به‌موقع اقدام کنید، از بسیاری خطرات احتمالی پیشگیری خواهید کرد.

  • رانندگی نرم و یکنواخت

  • سهولت در تعویض دنده

  • ماندگاری و طول عمر بالا

  • امنیت خودرو و سرنشینان

  • قیمت مناسب

نکات قابل توجه برای افزایش عمر دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷

می‌ خواهید زود به زود مجبور به خرید دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ نشوید!؟ پس باید در هنگام رانندگی به چند نکته اصلی توجه کنید:

  • اگر خودرو در حالت دنده است، هرگز استارت نزنید. خودرو حتماً باید برای استارت زدن، در حالت خلاص باشد.

  • تحت هیچ شرایطی پای خود را روی پدال کلاچ نگه ندارید. حتی فشار بسیار آرام بر روی کلاچ باعث خرابی زودهنگام دیسک و صفحه می‌ شود.
  • زمان تعویض دنده مادامی که پای شما روی کلاچ است، گاز ندهید. اجازه دهید مراحل تعویض دنده و رها سازی کلاچ انجام شود. سپس روی پدال گاز فشار آورید.
  • برای خرید و سفارش دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ به‌موقع اقدام کنید تا به سایر قطعات آسیب وارد نکند.  

قیمت دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷

برای اطلاع از قیمت دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ می‌ توانید به بخش فروش محصولات در مستر یدکی مراجعه کنید. توجه داشته باشید هر دیسک و صفحه‌ ای دارای طول عمر، کیفیت و ماندگاری مختص به خود است. شما می‌ توانید برای خرید برند دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ به کشور تولیدی آن توجه کنید.

خرید دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ از فروشگاه مستر یدکی

سفارش دیسک و صفحه (کیت کلاچ) ۲۰۷ از فروشگاه مستر یدکی انتخاب حرفه‌ ای‌ ها است. تضمین بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار را می‌ توانید از فروشگاه مستریدکی، عرضه کننده انواع قطعات یدکی بخواهید. ارسال سریع به سراسر ایران، گارانتی اصالت کالا و پشتیبانی مستمر از جمله خدمات ما به شما مشتریان عزیز است.

واتساپ