خرید دیسک و صفحه تیبا

 دیسک و صفحه تیبا به عنوان یکی از پُر مصرف‌ ترین قطعات خودرو شناخته شده است. زندگی شهر نشینی و ترافیک‌ های انبوه در سراسر نقاط شهر های بزرگ باعث شده تا سفارش دیسک و صفحه تیبا افزایش پیدا کند. عمر مفید این قطعه ضروری، با توجه به نوع کیفیت ساخت و میزان مصرف چیزی در حدود ۴۰ تا ۷۵ کیلومتر تخمین زده می‌ شود. شتاب خودرو و صحیح جا افتادن دنده‌ ها تا حد بسیار زیادی به مرغوبیت دیسک و صفحه خودرو مرتبط است.

 بسیاری از افراد با اصطلاح کیت کلاچ آشنا نیستند. کیت کلاچ شامل پک کاملی از دیسک و صفحه تیبا و بلبرینگ کلاچ می‌ شود. دیسک و صفحه عمل درگیر شدن با فلایول موتور را در گیربکس بر عهده دارد. در نتیجه مصرف بیش از اندازه این قطعه به‌خصوص تردد در شهر های بزرگ باعث عمر کوتاه آن می‌ شود.

بنابراین در صورت نیاز بایستی برای تعویض و خرید دیسک و صفحه تیبا به موقع اقدام کنید.

برند های برتر تولیدکننده دیسک و صفحه تیبا کدامند؟

دیسک و صفحه تیبا وظیفه حفظ توان و شتاب تولید شده توسط موتور را دارد. به عبارتی میزان نیروی تولید شده از سوی موتور، توسط کلاچ حفظ و تنظیم می‌ شود. زمانی که صحبت از خرید دیسک و صفحه تیبا می‌ شود، افراد با انواع برند های موجود در بازار روبرو می‌ شوند. طبیعتاً عدم آشنایی با برند های گوناگون، انتخاب قطعه یدکی را سخت‌ تر می‌ کند. انتخاب برند دیسک و صفحه تعیین‌ کننده مرغوبیت و میزان کیفیت قطعه یدکی است. در حال حاضر برای سفارش دیسک و صفحه تیبا می‌ توانید به انواع برند های ایرانی و خارجی در بازار دسترسی داشته باشید. قابل ذکر است که هر یک از برند های ذکر شده دارای ویژگی‌ های مختص به خود هستند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات انواع برند های دیسک و صفحه می‌ توانید همین حالا با مشاوران مستر یدکی تماس حاصل فرمایید.

از جمله معروف‌ ترین برند های دیسک و صفحه تیبا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند Valeo محصول کشور فرانسه

  • برند Daikin محصول کشور ژاپن

  • برند Seko  محصول کشور کره

  • برند Gold محصول کشور ایران

  • برند عظام محصول کشور ایران

  • برند پایا کلاچ محصول کشور ایران

قیمت دیسک و صفحه تیبا

 دیسک و صفحه تیبا یکی از ضروری‌ ترین قطعات یدکی است که با توجه به برند های مختلف، قیمت‌ های متفاوتی را شامل می‌ شود. قیمت دیسک و صفحه تیبا تا حد بسیار زیادی بستگی به برند و کشور سازنده دارد. به مراتب دیسک و صفحه ایرانی از قیمت کمتری نسبت به دیسک و صفحه خارجی برخوردار است. توجه داشته باشید که برای خرید دیسک و صفحه تیبا حتماً به برند معتبر آن توجه کنید. چرا که برند معتبر در میزان کیفیت و عملکرد دیسک و صفحه نقش حائز اهمیتی دارد.

برای دریافت استعلام قیمت دیسک و صفحه تیبا می‌ توانید به بخش فروش محصولات در فروشگاه مستریدکی مراجعه کنید.

خرید دیسک و صفحه تیبا از فروشگاه مستر یدکی

فروشگاه مستر یدکی عرضه‌ کننده بهترین و باکیفیت‌ ترین دیسک و صفحه تیبا آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز است. ثبت سفارش آسان و ارسال محصول به سراسر ایران از جمله خدمات مستر یدکی محسوب می‌ شود.

 اگر به دنبال خرید دیسک و صفحه تیبا با تضمین بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار هستید، می‌ توانید همین حالا محصول مورد نظرتان را در فروشگاه مستر یدکی ثبت سفارش کنید.

واتساپ