صافی بنزین پژو پارس

خرید صافی بنزین پژو پارس

فیلتر بنزین پژو پارس یکی از قطعات مهمی است که برای این خودرو استفاده می‌شود. شاید بپرسید کاربرد این فیلتر یا صافی چیست؟ از این محصول برای جلوگیری از ورود ذرات ریز و درشت به داخل باک بنزین استفاده می‌شود. تجهیزات و دستگاه‌هایی که در پمپ بنزین‌ها برای شما بنزین را تأمین می‌کنند، به مرور زمان از داخل پوسیده می‌شوند. این براده‌های پوسیده همراه با بنزین وارد باک خودروی پژو پارس می‌شود. سپس باعث گرفتگی سوزن انژکتور شده و بنزین کمتری به موتور می‌رسد. به همین دلیل خودرو کندتر عمل می‌کند. در ادامه به توضیح بیشتری در مورد صافی بنزین پژو پارس این قطعه‌ی کاربردی می‌پردازیم. همچنین اگر می خواهید از قیمت فیلتر روغن پژو پارس باخبر شوید با مستر یدکی در تماس باشید. 

خرید صافی بنزین پژو پارس

کارکرد موتور خودروی پژو پارس تا حد زیادی به کیفیت سوخت آن مصرفی بستگی دارد. به این معنا که بنزین باید بدون ناخالصی باشد. صافی این خودرو هم که مانع از ورود ذرات معلق در بنزین می‌شود، می‌تواند سوختی صاف و رقیق را برای این خودرو تأمین کند. این سوخت تأثیر زیادی بر روی عملکرد موتور خودرو دارد.

راهنمای خرید فیلتر بنزین پژو پارس

زمانی که قصد خرید فیلتر بنزین پژو پارس را دارید، باید به کیفیت و عملکرد آن دقت کنید. برخی از محصولات بی‌کیفیت موجود در بازار بعد از مدتی قادر به عبور بنزین نیستند و بنابراین شما را در پمپ بنزین معطل می‌کنند. قسمت صافی این قطعه باید به گونه‌ای طراحی شود که از ورود هرگونه ذرات ریز و درشت جلوگیری کند. یک فیلتر هوای مناسب تا حدود 20 هزار کیلومتر برای خودروی پژو پارس به خوبی عمل می‌کند. اغلب برندهایی که در زمینه‌ی تولید صافی بنزین پژو پارس فعالیت دارند، از جنس پلیمر استفاده می‌کنند که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. یک فیلتر مناسب ساخت برندهای مذکور برای پژو پارس می‌تواند تا 15 هزار کیلومتر به خوبی عمل کند. پژو پارس یک خودرو با بدنه‌ی نسبتا سبک است اما در مقایسه با خودرویی مثل پراید به سوخت بیشتری نیاز دارد. پس باید به دفعات بیشتری باک آن را پر کنید. اگر زمانی که بنزین وارد باک خودرو می‌شود، از فیلتر استفاده نکنید، ذرات معلق در بنزین وارد باک شده و قدرت موتور را کم می‌کند. حتی ممکن است بعد از کوتاهی قدرت موتور را نیز به طور کلی کاهش دهد. مسدود شدن سوزن انژکتور مانع از رسیدن سوخت کافی به موتور می‌شود. در نتیجه موتور بدون سوخت قادر به روشن شدن نیست.

قیمت صافی بنزین پژو پارس

عوامل بسیاری در قیمت گذاری و در نهایت خرید فیلتر بنزین پژو پارس تاثیر گذارند که در حاضر تعیین کننده‌ترین عامل قیمت ارز می‌باشد که با نوسان خود تمامی محصولات را تحت تاثیر قرار داده است. اگر قصد خرید فیلتر بنزین پژو پارس را دارید بهتر است بدانید برندهای ایرانی محدوده قیمت صافی بنزین پژو پارس مابین 10 هزار تومان تا 35 هزار تومان را پوشش می‌دهند و در کنار این محصولات ایرانی برندهای معتبر اصلی همچون ماهله و پرفلکس بازه قیمتی 30 هزار تومان تا 70 هزار تومان را در بر می‌گیرد. همانطور که گفتیم، اگر این محصول را از نمایندگی‌ تهیه کنید، مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافه نیستید و واسطه در فرآیند خرید حذف شده است.


استعلام قیمت فیلتر کابین وانت آریسان از فروشگاه اینترنتی مستریدکی


نمایندگی فروش فیلتر بنزین پژو پارس

اگر قصد دارید برای خودرویِ خود یک صافی بنزین باکیفیت و بادوام خریداری کنید، بهتر است که به سراغ نمایندگی‌ها بروید. این فروشگاه‌ها فیلتر بنزین پژو پارس را با قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه می‌کنند. محصولاتی که در این برندها عرضه می‌شود، اصلی و اورجینال هستند. در ضمن این نمایندگان تضمین کیفیت هم دارند. یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش این محصول، «مستر یدکی» است. در این فروشگاه می‌توانید این قطعه را بدون نگرانی از تقلبی بودن، تهیه کنید.

بهترین مارک صافی بنزین پژو پارس

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید فیلتر بنزین فعالیت دارند. 4 شرکت معتبر بهترین صافی بنزین خودرو پژو پارس را تولید می‌کنند، که عبارتند از: ماهله، سرکان، ایساکو و پرفلکس. البته برندهای دیگری هم در ایران هستند که فیلتر بنزین برای این خودرو تولید می‌کنند. برندهای مذکور با توجه به بدنه، موتور و نیاز خودروی پژو پارس، محصول این خودرو را تولید می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برندها می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب و دوام بالا اشاره کرد. به طور معمول یک فیلتر بنزین بعد از 10000 کیلومتر، باید تعویض شود. اما بدانید که بهترین صافی بنزین پژو پارس که توسط شرکت‌های اورجینال، سرکان، ایساکو و پرفلکس تولید می‌شوند، می‌توانند تا حدود 20000 کیلومتر هم مورد استفاده قرار بگیرند.

برای مشاهده قیمت صافی بنزین در سایت مستر یدکی کلیک کنید.

واتساپ