خرید فیلتر بنزین سورن بسیاری از رانندگان در مورد اهمیت تعویض به موقع فیلترهای مختلف خودرو اطلاع کامل دارند اما برخی دیگر اینطور نیستند و تصور می‌کنند که فیلترهای خودرو دائمی هستند و نیاز به تعویض ندارند! در بین فیلترهای مختلف خودرو، بیش از همه به فیلتر هوا و فیلتر روغن اهمیت داده می‌شود اما معمولا کمتر کسی به تعویض فیلتر بنزین سورن یا همان صافی بنزین سورن اهمیت می‌دهد.

همچنین کیفیت پایین بنزین‌های ایران می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلفی من جمله گرفتگی شلنگ بنزین و همچنین خرابی سوزن انژکتور شود. پس باید بدانید که تعویض به موقع فیلتر بنزین و همچنین خرید فیلتر بنزین سورن یا هر خودروی دیگر، بسیار مهم است. زیرا خرید فیلتر بنزین نامعتبر و غیر شرکتی می‌تواند آسیب زیادی به موتور و خودرو شما وارد کند. خرید فیلتر بنزین سمند سورن بسیار مهم است. زیرا سمند سورن دارای موتور حساس‌تری نسبت به مدل‌های LX بوده و به همین خاطر نیاز به تعمیر و نگه داری بیشتری است.

با وجود اینکه صافی بنزین سمند LX و سمند معمولی بر روی سمند سورن نیز قابل نصب است، اما با این وجود خرید فیلتر بنزین سورن باید با وسواس بیشتری انجام شود. زیرا تفاوت کیفیت محصولات شرکتی و غیر شرکتی بسیار زیادی است و می‌تواند به موتور حساسی مثل موتور سمند سورن، آسیب زیادی وارد کند و باعث شود تا هزینه‌های زیادی بر گردن شما بیافتد. پس برای خرید صافی بنزین سورن وسواس زیادی به خرج دهید تا دچار مشکل نشوید.

قیمت فیلتر بنزین سورن در بازار عدم تعویض به موقع صافی بنزین سورن می‌تواند عواقب جبران نشدنی را به همراه داشته باشد و مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کند. معمولا بر اساس نوع صافی بنزین، باید هر هفت هزار تا 10 هزار کیلومتر یک بار، صافی بنزین را عوض کنید. در غیر این صورت، مصرف سوخت خودروی شما شدیدا افزایش پیدا می‌کند و این اصلا به نفع شما نیست. محدوده قیمت فیلتر بنزین سمند سورن بسیار گسترده است و این مساله قطعا خریداران را دچار سردرگمی می‌کند.

محدوده قیمت فیلتر بنزین سورن در حقیقت بین 10 هزار تومان تا حدود 110 هزار تومان است و این بازه گسترده انتخاب را برای خریدار بسیار دشوار می‌کند. در حال حاضر محدوده قیمت فیلتر بنزین سمند سورن غیر اصلی، حدود 10 هزار تومان است. پس از آن می‌توان فیلتر بنزین ایساکو را معرفی کرد که بسیاری آن را به نام فیلتر شرکتی می‌شناسند و حدود 15 هزار تومان قیمت دارند. در حال حاضر خبری از وجود فیلترهای بنزین اورجینال در بازار وجود ندارد. اما اگر به دنبال خرید محصولات وارداتی با کیفیت هستید، باید به دنبال خرید فیلترهای همانند فیلتر بنزین بوش یا پرفلکس بروید که بین 30 تا 60 هزار تومان قیمت دارند.


مشاهده قیمت و خرید لنت ترمز پراید از فروشگاه اینترنتی مستر یدکی


نمایندگی فروش فیلتر بنزین سورن در بازار کنونی کشورمان به خاطر وجود تحریم‌های اقتصادی متعدد اروپا و آمریکا علیه ایران، تقریبا یافتن اجناس اصل برای افراد معمولی محال شده است. بسیاری از سودجویان در این بازار آشفته، محصولات فیک و تقلبی زیادی را به بازار عرضه می‌کنند و همین مساله باعث شده تا مصرف کنندگان دچار مشکلات متعددی شوند. از این رو یافتن نمایندگی خرید صافی بنزین سورن برای رانندگان این خودرو می‌تواند بسیار حیاتی باشد. خوشبختانه مستر یدکی یک نمایندگی خرید فیلتر بنزین سورن محسوب می‌شود که البته تنوع محصول بسیار زیادی دارد و حق انتخاب را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال نمایندگی خرید فیلتر بنزین سمند سورن هستید، می‌توانید مستر یدکی را انتخاب کنید. بهترین مارک صافی بنزین سورن از نظر رایج بودن، بهترین مارک فیلتر بنزین سورن را می‌توان فیلترهای ایساکو دانست.

فیلترهای ایساکو همان برندی هستند که به صورت پیش فرض روی خودروهای سمند از صفر کیلومتر نصب می‌شوند. محصولات ایساکو مقرون به صرفه هستند و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کیفیت مناسبی دارند. اما اگر به صورت کلی به دنبال بهترین مارک فیلتر بنزین سمند سورن هستید، ما باید به شما محصولات بوش آلمان و پرفلکس فرانسه را معرفی کنیم که برند‌های وارداتی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. اما نباید فراموش کنید که در برخی مواقع، بهترین مارک صافی بنزین سورن، نیاز به تعویض سریع‌تری نسبت به برندهای معمولی دارد. زیرا دقت فیلتر این نوع صافی‌های بنزین بیشتر است و قطعا سریع‌تر دچار گرفتگی می‌شوند.

پس تصور نکنید که با خرید بهترین مارک فیلتر بنزین سورن، سالیان سال نیاز به تعویض آن نخواهید داشت! بلکه این نوع فیلترها، کیفیت صافی بیشتری دارند و از این طریق سلامت خودرو و سیستم سوخت رسانی موتور ماشین شما را تضمین می‌کنند. نکته مهم خرید: همچنین باید گفت که صافی‌های تقلبی تقریبا بی اثر هستند و اجازه عبور هر گونه رسوبات را می‌دهند. به همین خاطر حتی امکان دارد تا سیلندر خودرو شما نیز در معرض آسیب قرار داشته باشد. پس به دنبال خرید اصلی از نمایندگی معتبر باشید تا دچار مشکل نشوید.

واتساپ