تیغه برف پاک کن کیا ریو

داشتن دید مناسب در هنگام رانندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خصوصاً زمانی که هوا بارانی باشد و زمین لغزندگی داشته باشد. اگر دید مناسبی برای راننده در این شرایط موجود نباشد، ممکن است باعث بروز اتفاقات ناگوار و جبران‌ناپذیر شود. تیغه برف پاک کن وظیفه‌ی مهمی را برای دادن دید مناسب به راننده دارد. در هوای بارانی و برفی و به‌طورکلی زمانی که شرایط جوی مناسب نیست، وجود برف پاک کن باعث می‌شود تا جلوی دید شما گرفته نشود و به‌راحتی بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. برخی از خودروها، تیغه‌ی برف پاک کن در شیشه‌ی عقب هم دارند. معمولاً خودروهایی که هاچبک هستند یا شیشه عقب کوچکی دارند، از این امکان برخوردار هستند تا راننده بتواند فضای پشت ماشین را هم زیر نظر بگیرد. خودروهایی مثل زانتیا، 206، پراید هاچبک و... هم از این دسته هستند. در این مطلب از وبلاگ مستر یدکی قصد داریم تا تیغه برف پاک کن ریو را به شما معرفی کنیم و انواع آن را شرح دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا انواع تیغه برف پاک کن ریو اصلی را بیشتر بشناسید.

انواع تیغه برف پاک کن ریو

تیغه برف پاک کن ریو هم در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شود و مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود. در ادامه انواع تیغه برف پاک کن ریو را معرفی و توضیح مختصری در مورد هرکدام می‌دهیم.

تیغه برف پاک کن فلزی ریو

تیغه برف پاک کن فلزی ریو در واقع همان قطعه فابریکی است که کارخانه‌های خودروسازی روی ماشین‌ها می‌بندند و حداقل ویژگی‌ها را شامل می‌شود. این تیغه برف پاک کن در کنار تیغه فلزی خود، پلاستیک کاملاً معمولی و فشرده شده‌ای دارد که تنها برای استفاده‌های معمولی مناسب است. تیغه برف پاک کن فلزی ریو مقاومت چندانی ندارد و اگر زیاد در معرض آفتاب باشد، خراب می‌شود؛ بنابراین بهتر است اگر از این نوع برف پاک کن استفاده می‌کنید، زیاد خودروی خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید وگرنه مجبور می‌شوید قبل از اتمام عمر مفید برف پاک کن آن را تعویض کنید.

تیغه برف پاک کن ژله‌ای ریو

تیغه برف پاک کن ژله‌ای ریو نسبت به مدل قبلی جدیدتر هستند و بدنه‌ای نرم از جنس پلاستیک سیلیکونی دارند. این تیغه‌های برف پاک کن به انعطاف‌پذیری بالا شهرت دارند و به‌خوبی و بدون ایجاد خط‌وخش روی شیشه، آن را تمیز می‌کنند. به دلیل مواد استفاده شده در ساخت این تیغه برف پاک کن، طول عمر و مقاومت بالایی دارند و می‌توان برای مدت بیشتری روی آن‌ها حساب باز کرد. به این تیغه‌های برف پاک کن، تیغه‌های برف پاک کن تخت یا فلت هم می‌گویند.


خرید و قیمت برف پاک کن ۲۰۶


تیغه برف پاک کن هیبریدی ریو

تیغه برف پاک کن هیبریدی که به تیغه برف پاک کن برف گیردار هم معروف است، نوع دیگری از این قطعات محسوب می‌شود که در برف کارایی بیشتری نسبت به دو مدل قبلی دارد. این برف پاک کن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شود و جنسی بسیار سفت و محکم دارد. اگر در مناطق کوهستانی و سردسیر زندگی می‌کنید که برف و یخ‌بندان زیاد رخ می‌دهد، تیغه برف پاک کن هیبریدی بهترین گزینه برای شماست و به‌خاطر قدرت بالایی که دارد، برف‌ویخ زدگی را به‌راحتی از روی شیشه پاک می‌کند. در ضمن در حین انجام این کار هیچ صدا و خط و خشی را از خود به‌جای نمی‌گذارد. عمر مفید تیغه برف پاک کن برف گیردار به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد، بیش از دیگر مدل‌هاست و همین موضوع روی قیمت تیغه برف پاک کن ربو گیردار هم تأثیر خود را گذاشته است.

مشخصات تیغه برف پاک کن ریو

تیغه برف پاک کن ریو هم درست مثل سایر قطعات این خودرو، دارای مشخصاتی خاص است که آن را از دیگر مدل‌های خود متمایز می‌کند. برای انتخاب تیغه برف پاک کن، یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که باید به آن دقت کنید، سایز تیغه برف پاک کن است.

سایز تیغه برف پاک کن ریو

شاخصه‌های مختلفی هستند که سایز تیغه برف پاک کن را مشخص می‌کنند. اما حتماً باید قبل از خرید از سایز آن مطمئن شوید. اگر برف پاک کنی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد معمول انتخاب کنید، به‌درستی نمی‌تواند شیشه شما را تمیز کند و به همین خاطر دید شما دچار مشکل می‌شود.

قیمت تیغه برف پاک کن ریو

بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید تیغه برف پاک کن ریو کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید. باتوجه‌به بودجه راحت‌تر می‌توانید در مورد خرید قطعه موردنظر خود تصمیم بگیرید. اگر می‌خواهید به صورت حضوری خرید کنید هم قبل از مراجعه بهتر است یک دور قیمت قطعه موردنظر خود را در سایت‌ها مشاهده کنید تا به‌اصطلاح قیمت دستتان باشد و بدانید که چقدر هزینه‌ی آن می‌شود.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ریو از فروشگاه مستر یدکی

علاوه بر مراجعه و خرید تیغه برف پاک کن ریو به صورت حضوری، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی هم تهیه کنید. برای خرید اینترنتی خصوصا لوازم‌یدکی، مهم است که از سایتی خرید کنید که معتبر باشد و اجناس سالم و باکیفیت را به دست شما برساند. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لوازم‌یدکی و قطعات مربوط به ماشین است که انواع و اقسام محصولات از جمله لوازم یدکی ریو را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما قرار داده است. در این مطلب سعی کردیم تا تیغه برف پاک کن کیا ریو را با شما آشنا کنیم و جزئیات آن را توضیح دادیم. امیدواریم که این مطلب مورداستفاده شما قرار گرفته باشد و خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

واتساپ