صافی بنزین هیوندای آزرا

صافی بنزین هیوندای آزرا

صافی بنزین هیوندای آزرا قطعه‌ ای است که داخل باک بنزین قرار می‌ گیرد و مانند یک فیلتر عمل می‌ کند. این قطعه از ورود ذرات مختلف به درون پمپ بنزین خودرو جلوگیری می‌ کند. با توجه به اینکه حمل و نقل سوخت وضعیت مناسبی ندارد، رسوبات بسیاری را به مخازن جایگاه سوخت منتقل می‌ کنند. علاوه بر این گذشت زمان سبب می‌ شود تا جداره داخلی پمپ‌ های بنزین دچار زنگ زدگی شود. در صورت عدم خرید صافی بنزین هیوندای آزرا، این رسوبات و زنگ زدگی از طریق سوخت گیری وارد باک بنزین خودروی شما می‌ شود و سبب آسیب رسیدن به قطعات مختلف، از جمله ریل سوخت و سوزن انژکتور خودرو می‌ گردد.

انواع صافی بنزین هیوندای آزرا

این قطعه همانند تیغه برف پاک کن هیوندای آزرا در دسته قطعات مصرفی خودرویی قرار دارد. اگر به دنبال تهیه صافی بنزین برای خودروی خود هستید، لازم است ابتدا انواع آن را بشناسید و ویژگی‌ های هر یک را بدانید تا متناسب با نیاز خودرویتان بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع صافی بنزین هیوندای آزرا را در ادامه بررسی می‌ کنیم.

صافی بنزین فلزی

فیلتر سوخت فلزی یکی از محبوب‌ ترین انواع صافی بنزین است که بدنه آن از جنس فلز آلومینیوم ساخته می‌ شود و کیفیت بالایی دارد. با اینکه این نوع فیلتر از چندین سال به بازار عرضه می شود اما هنوز هم بسیاری از شرکت‌ ها آن را تولید می کنند؛ زیرا مقاومت بالایی دارد و بدنه آن در مقابل بنزین واکنش نمی‌ دهد.

صافی بنزین پلاستیکی

امروزه به دلیل کیفیت پایین سوخت و وجود مواد اضافی فراوان در آن، لازم است تا فیلتر بنزین زود به زود و در مدت زمان کوتاهی تعویض شود؛ از این رو بسیاری از شرکت‌ ها جهت پایین آوردن هزینه‌ ها، بدنه صافی بنزین را از جنس پلاستیکی تولید می‌ کنند. 

برند های مختلف برای صافی بنزین هیوندای آزرا

با توجه به اهمیت بالای صافی بنزین و عملکرد صحیح آن، لازم است که به صورت دوره‌ ای آن را تعویض نمایید. یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی که بر عملکرد این قطعه تاثیر مستقیم می‌ گذارد، میزان کیفیت آن است؛ از این رو بهتر است همیشه برای تهیه صافی بنزین، به سراغ برند های معتبر و شناخته شده بروید، زیرا برند های شناخته شده تلاش می‌ کنند تا همواره کیفیت قطعات خود را بالا نگه دارند. در میان برند های مختلف صافی بنزین هیوندای آزرا بهترین و معروف‌ ترین برند، برند شرکت سازنده این خودرو یعنی هیوندای است. در خرید فیلتر بنزین به ویژه برای خودرو های خارجی، قطعه اورجینال و اصلی می‌ تواند بهترین انتخاب باشد. البته برند های بسیاری در بازار فعالیت دارند که از جمله آن‌ ها می توان به فیلتر سرکان، بهران فیلتر، شهاب و... اشاره کرد.

قیمت صافی بنزین هیوندای آزرا

همانطور که می‌ دانید فیلتر سوخت به عنوان یک قطعه مصرفی در خودرو محسوب می‌ شود و لازم است تا پس از گذشت زمان کوتاهی آن را تعویض نمایید. فیلترهای فلزی به دلیل به کار رفتن آلومینیوم در ساختارشان، قیمت بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی دارند. در واقع فروش صافی بنزین هیوندای آزرا از جنس پلاستیکی، به دلیل قیمت پایین‌ تر این نوع فیلتر، بیشتر است. 
علاوه بر نوع فیلتر سوخت، عوامل دیگری نیز بر قیمت تاثیرگذار هستند که از جمله آن‌ ها می توان به شرکت تولید کننده و میزان معروف بودن برند آن، جنس صافی درون فیلتر و فروشگاهی که از آن خرید می‌ کنید اشاره کرد. 


خرید لنت ترمز آزرا از فروشگاه مستریدکی


خرید اینترنتی صافی بنزین هیوندای آزرا در فروشگاه مستر یدکی

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در خرید فیلتر سوخت باید به آن توجه داشته باشید این است که هر دو نوع فیلتر فلزی و پلاستیکی عملکرد یکسانی دارند، تنها جنس بدنه آن‌ ها با یکدیگر متفاوت است. مهم‌ تر از جنس بدنه، فیلتر به کار رفته در داخل آن است که باید کیفیت بالایی داشته باشد تا کارایی لازم را از آن شاهد باشید. متاسفانه امروزه اجناس تقلبی به وفور در بازار یافت می‌ شوند و فیلترهای تقلبی و نامرغوب، پس از مدت کوتاهی پوسیده شده و از بین می‌ روند؛ از این رو بهترین راه برای تهیه یک فیلتر باکیفیت و اورجینال، خرید اینترنتی صافی بنزین هیوندای آزرا از فروشگاه مستر یدکی خواهد بود.
ما در فروشگاه مستر یدکی با عرضه محصولات اورجینال و باکیفیت، تلاش می‌ کنیم تا رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. شما با تهیه صافی بنزین از مجموعه ما از خدمات پس از فروش و گارانتی اصالت کالا نیز بهره مند خواهید شد. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی آن‌ ها استفاده کنید.

واتساپ