تیغه برف پاک کن هیوندای آوانته

تیغه برف پاک کن هیوندای آوانته

تیغه برف پاک آوانته جزو لوازم مصرفی خودرو است و در انواع مختلف هیبریدی و منعطف ژله ای وجود دارد. این دسته از محصولات به مرور زمان فرسوده می شوند و نیاز به تعویض دارند. منتهی تیغه های برف پاک کن باکیفیت و اصل طول عمر بالاتری دارند و با یک انتخاب خوب نیاز نیست که زود به زود مجبور به تعویض این قطعه خودرو خود شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم، برای خرید تیغه برف پاک کن آوانته به سراغ فروشگاه معتبر نظیر مستریدکی بروید.

انواع تیغه برف پاک آوانته

برای خودرو هیوندای آوانته انواع مختلفی از برف پاک کن وجود دارد و باید بتوانید بر حسب شرایط گزینه مناسب را انتخاب کنید. زیرا اگر در انتخاب دچار اشتباه شوید، گزینه خریداری شده آنچنان که انتظار دارید، نمی تواند کارآمد باشد و دوباره مجبور می شوید آن را تعویض کنید. انواع تیغه برف پاک آوانته شامل موارد زیر است.

برف پاک کن ژله ای

برف پاک کن های ژله ای طراحی آیرودینامیکی دارند و امروزه تقریباً تمامی خودروهای جدید با این مدل برف پاک کن به بازار عرضه می شوند. این مدل نسبت به برف پاک کن های معمولی و فلزی تخت تر هستند و همچنین طراحی استانداردتری دارند. به همین دلیل در حین کار نسبت به برف پاک کن های قدیمی محدودیت دید کمتری را برای راننده به وجود می آورند. 

برف پاک کن های هیبریدی

این دسته از محصولات ترکیبی از برف پاک کن های ژله ای و فلزی هستند و مزایای هر دو مورد را در بر دارند. همچنین دارای اسپویلر یکپارچه ای هستند و همین عامل سبب شده است که عملکرد سریع و نرمی داشته باشند و بتوانند در حین کار اثر باد را کاهش دهند.

برند های مختلف تیغه برف پاک آوانته

تیغه برف پاک آوانته علاوه بر برند اصلی هیوندای آوانته در برندهای دیگری نیز وجود دارد. با وجود برندهای مختلف تیغه برف پاک کن  آوانته باید در حین خرید این محصول دقت بیشتری به خرج دهید. زیرا متاسفانه در کنار برندهای اصل، گزینه های تقلبی آنها نیز به وفور در بازار وجود دارد. بنابراین هرگونه بی توجهی به این نکته موجب می شود که نتوانید تیغه برف پاک کن با کیفیتی را برای خودرو هیوندای آوانته خود انتخاب کنید. در ادامه برخی از بهترین برندهای موجود در این زمینه معرفی خواهد شد.

برند بوش

تیغه برف پاک کن بوش آوانته یکی از بهترین برندهای موجود در این زمینه است که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا نسبت به دیگر محصولات مشابه امکانات بیشتری دارد. این محصول دارای کربن بوده و برف و باران موجود در روی شیشه را با قدرت بسیار بالایی جمع آوری می کند.
همچنین در حین کار منجر به ایجاد خط و خش و لک روی شیشه نمی شود. در حال حاضر در سایت مستر یدکی این برند تیغه برف پاک کن در دو سایز ۱۸ و ۲۰ وجود دارد و برای انتخاب گزینه مناسب از بین این دو سایز می توانید از مشاوره و راهنمایی های تیم پشتیبانی سایت مستریدکی بهره ببرید. این محصول در کشور چین و تحت لیسانس بوش آلمان تولید می شود. از این رو نسبت به محصولات مشابه داخلی کیفیت و عملکرد بسیار بهتری دارد.

برند هیوندای آوانته

محصول اصل و اورجینال هیوندای آوانته از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. این برند برف پاک کن مجهز به نانو ذرات بوده و قادر است هرگونه کثیفی را بدون ایجاد صداهای آزاردهنده و ناهنجار پاک کند. همچنین ضد خشم بوده و منجر به ایجاد خش و جای لک روی شیشه خودرو نمی شود. دیگر ویژگی مثبت محصول اصل برند هیوندای آوانته نصب آسان و سریع آن است.

برند LAZER

تیغه برف پاک آوانته برند LAZER نیز ساخت کشور چین است و در دو سایز ۱۸ و ۲۰ وجود دارد. سایز ۱۸ این برند مناسب قسمت جلو خودرو بوده و این گزینه نیز از طول عمر و عملکرد خوبی برخوردار است. منتهی اگر می خواهید تیغه برف پاک کن شما زودتر از حد انتظار فرسوده و ناکارآمد نشود، نباید از آن برای پاک کردن لکه های روغنی موجود در سطح شیشه استفاده کنید. این برند نیز با قیمت مناسبی در سایت مستر یدک به فروش می رسد و می توانید همین حالا برای خرید آن از این سایت اقدام کنید.


خرید لنت ترمز هیوندای آوانته از مستریدکی


لیست قیمت تیغه برف پاک آوانته

قیمت تیغه برف پاک کن خودرو هیوندای آوانته به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، این قطعه مصرفی خودرو آوانته توسط برندهای مختلف در انواع متنوعی تولید می شود. از اینرو باید گفت که برند و مدل از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیغه برف پاک آوانته به شمار می روند.
اگر می خواهید یک تیغه برف پاک کن باکیفیت برای خودرو خود بخرید و همچنین برای این منظور مناسب ترین قیمت را بپردازید، می تواند همین حالا با پشتیبانی سایت مستر یدکی تماس بگیرید. زیرا در این فروشگاه محصولات مرغوب با تضمین اصالت و کیفیت با مقرون به صرفه ترین قیمت به فروش می رسند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک آوانته

علاوه بر خرید سنتی، شما می توانید تیغه برف پاک را به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید. این روزها سایت های زیادی هستند که لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودرو را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. منتهی فراموش نکنید که تمامی فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه قابل اعتماد نیستند.
بنابراین جهت تجربه یک خرید ایده آل توصیه می کنیم حتما به سراغ فروشگاه هایی بروید دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و مشتری مدار هستند.
فروشگاه آنلاین مستر یدکی یکی از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد برای خرید اینترنتی تیغه برف پاک آوانته است که به شما کمک می کنند بدون نیاز به خروج از منزل و اتلاف وقت در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تیغه برف پاک کن مناسب بخرید.
از طرف دیگر تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند اصالت دارند و با تضمین کیفیت و اصالت در اختیار شما قرار می گیرند. برای نصب و استفاده بهینه از قطعه خریداری شده نیز می توانید از تیم فنی این سایت مشاوره رایگان بگیرید. همچنین درصورت عدم رضایت از خرید و انتخاب خود این فرصت را دارید که ظرف یک هفته پس از دریافت سفارش آن را عوددت کنید.

واتساپ