کیت کلاچ پژو پارس

دیسک و صفحه پژو پارس

رانندگی در کلان شهرها به دلیل وجود ترافیک و شلوغی، بسیار کلافه‌ کننده و طاقت‌ فرسا است. این امر زمانی که از خودروهای دنده‌ ای استفاده می‌ کنید، چند برابر خواهد بود؛ زیرا برای هر توقف و ترمز، پدال کلاچ نیز درگیر می‌ باشد. در این فرآیند انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ ها با استفاده از سیستم کلاچ صورت می‌ گیرد. به بیان دیگر، کلاچ ارتباطی بین جعبه دنده و موتور ایجاد کرده و توان موتور را به جعبه دنده و سپس به چرخ‌ ها منتقل می‌ نماید. دیسک و صفحه پژو پارس از لوازم پژو پارس است که دارای عمر مفیدی بوده و باید آن را به موقع تعویض نمود تا به بقیه قطعات خودرو خسارتی وارد نشود. با ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را جهت خرید دیسک و صفحه پژو پارس کسب نمایید.

معرفی برند دیسک و صفحه پژو پارس

برای تعویض دنده باید اول پدال کلاچ را فشار دهید تا ارتباط میان جعبه دنده و موتور قطع شود و سپس دنده را عوض کنید. به عبارت دیگر، با فشردن پدال کلاچ ارتباط میان دو سیستم نام برده شده توسط دیسک و صفحه پژو پارس قطع شده و دنده به راحتی عوض می‌ شود. به محض رها کردن کلاچ ارتباط میان موتور و جعبه دنده مجددا برقرار می‌ شود. همانطور که گفتیم، تمامی قطعات خودرو عمر مفیدی دارند. هر زمان عمر مفید آن‌ ها تمام شود باید قطعه را تعویض کرد تا از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری نمود. خرید دیسک و صفحه پژو پارس از هر برندی عاقلانه نیست. کیفیت قطعه تاثیر بسزایی بر نرمی کلاچ، قدرت موتور، مصرف سوخت، شتاب و … دارد. برندهایی مانند والئو، ایساکو، عظام، دایکن، ساچ و … جز معروف‌ ترین تولیدکننده‌ های دیسک و صفحه پژو پارس هستند. 

برای خودروهای تولید داخل می‌ توان از هر کدام از برند های نام برده شده دیسک و صفحه پژو پارس تهیه کرد. عمر مفید دیسک و صفحه اکثر خودروها بین ۴۰ هزار تا ۶۰ هزار کیلومتر می‌ باشد. بعد از طی کردن این مقدار مسافت، دیسک و صفحه باید تعویض شود تا دیگر قطعات را درگیر نکند. تعویض نکردن به موقع این قطعه می‌ تواند خسارات مالی بسیار زیادی را به شما وارد کند. همچنین باید وقت بسیار زیادی برای تعویض یا تعمیر دیگر قطعات نیز صرف کنید. 

برای خرید دیسک و صفحه پژو پارس باید به برند، اورجینال بودن محصول، سلامت فیزیکی و … دقت کنید. در ادامه چند مدل از انواع دیسک و صفحه پژو پارس را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

دیسک و صفحه پژو پارس ایساکو:

این برند شرکتی ایران خودرو می‌ باشد که قطعات یدکی عرضه می‌ کند. این برند نسبت به قیمت محصولات باکیفیتی را ارائه می‌ دهد. قطعات این برند از ترکیه، کره یا چین وارد و بسته‌ بندی می‌ شوند. 

دیسک و صفحه پژو پارس والئو:

قطعات این برند با بسته‌ بندی شرکت ایساکو نیز دیده می‌ شوند. محصولات این برند فرانسوی به سختی در ایران یافت می‌ شود. فروشگاه مستر یدکی قطعه اورجینال فرانسوی این برند را موجود دارد که برای انواع مدل‌ های پژو پارس قابل استفاده می‌ باشد. 

دیسک و صفحه پژو پارس عظام:

این برند ایرانی دیسک و صفحه کلاچ تولید داخل را عرضه می‌ کند. تمامی محصولات این برند با استاندارد شرکت والئو تولید می‌ شوند. همچنین این برند در حال صادر کردن قطعات تولیدی خود به کشورهای دیگر می‌ باشد. 

قیمت محصولات دیسک و صفحه پژو پارس 

فاکتورهای متفاوتی بر قیمت دیسک و صفحه پژو پارس تاثیر دارند. همانطور که گفتیم، کشور سازنده قطعه، کیفیت، ضمانت اصالت کالا و … تاثیر زیادی بر طول عمر و قیمت دیسک و صفحه پژو پارس دارند. زمان تعویض این قطعه را می‌ توان با رعایت مواردی که در ادامه بررسی می‌ کنیم؛ به تعویق انداخت.

مهم‌ترین عامل در سالم ماندن دیسک و صفحه کلاچ رانندگی با سرعت مطمئن می‌ باشد. در صورتی که با سرعت و شتاب زیاد رانندگی می‌ کنید، عمر مفید این قطعه کمتر از حالت عادی خواهد بود. همچنین رانندگی برای مدت طولانی در مناطق کوهستانی و پر پیچ و خم که راننده را مجبور به تعویض دنده مداوم می‌ کند، می‌تواند عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ را کاهش دهد. در نهایت، کیفیت و جنس مواد اولیه مورد استفاده در ساخت صفحه و دیسک است که قیمت و طول عمر آن را تعیین می‌ کند. 

خرید اینترنتی دیسک و صفحه پژو پارس از فروشگاه مستر یدکی

در صورتی که قصد خرید اینترنتی دیسک و صفحه پژو پارس را دارید و اورجینال بودن برای شما اولویت است، فروشگاه مستر یدکی این کالا را به ضمانت اصالت در اختیارتان قرار می‌ دهد. فروشگاه مستر یدکی انواع دیسک و صفحه پژو پارس را در برند ها و قیمت‌ های مختلف عرضه کرده است تا بتوانید خریدی راحت و آسان را تجربه کنید.

این فروشگاه با امکان پرداخت به صورت اقساطی توانسته امکان خرید قطعات یدکی خودرو را برای اکثر مردم فراهم کند. چنانچه نمی‌توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید، امکان مشاوره رایگان نیز برای شما وجود دارد. فروشگاه مستر یدکی با امکان بازگرداندن محصول تا ۷ روز خیال مشتریان را برای خرید راحت کرده است. 
 

واتساپ