خرید شمع پیکان

شمع پیکان نیز مانند سایر شمع‌ها در بازار به فراوانی پیدا می‌شود تا بتواند نیاز خودروهایی که در سطح شهر در تردد هستند را فراهم کند. ممکن است که کمابیش با خودروی پیکان آشنایی داشته باشید و از آن استفاده کرده باشید. در گذشته خودروی پیکان نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل و جابجایی ما بر عهده داشت. این شمع مانند سایر شمع‌ها ویژگی‌های خاص و مخصوص به خود را دارد، زیرا این موتور خودرو بسیار کاربرد دارد و از آن استفاده‌های فراوانی می شود بنابراین باید بتواند پاسخگوی نیازهای خود باشد.

همچنین با خرید شمع پیکان مناسب و مفید، میزان سوخت خودرو تا حداقل مقدار لازم پایین آمده و از آلاینده‌های محیط نیز کاسته می شود. موتورهای پیکان را به دو دسته کاربراتوری و انژکتوری تقسیم می‌کنند که شمع‌های آن‌ها متفاوت است. شمع یا انژکتوری بوده و یا برای خودروهای کاربراتوری تنظیم شده است که هر کدام با هم متفاوت بوده و ویژگی های گوناگونی دارند. قیمت شمع ماشین به عوامل متعددی از جمله برند آن وابسته است. در صورتی که قصد خرید شمع پیکان را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی برای خرید محصولات مستر یدکی با شماره 02186054337 تماس بگیرید

خرید شمع پیکان دوگانه سوز

نمایندگی خرید شمع پیکان

دانستن و شناختن نمایندگی‌های فروش شمع در کشور بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در حال حاضر شمع‌های تقلبی چینی در بازار برای خودروها خطراتی ایجاد کرده اند. خرید شمع پیکان نیز مانند سایر شمع ها در برندهای متفاوت و گوناگون مانند بوش، دنسو، ان جی کی، اکیوم، شمع نور تولید و خدمت مصرف‌کنندگان آن ارائه می گردد. نمایندگی‌های مجاز شمع را می توانید در سایت اصناف و یا سایت‌های گوناگونی که به معرفی آنها می‌پردازند  پیدا کرده و از آنها خرید نمایید.

علاوه بر نمایندگی‌های معتبر، می توانید از فروشگاه‌های معتبر لوازم و قطعات یدکی ایران خودرو یا سایپا که بهترین شمع پیکان را ارائه می دهند شمع خود را خریداری نمایید. مورد دیگری که می توانید به آن اعتماد کنید، فروشگاه‌های اینترنتی هستند. این فروشگاه‌های اینترنتی با توجه به قانونی که برای خود دارند و بر اساس قوانین جمهوری اسلامی، از فروش کالاهای تقلبی منع شده‌اند و اگر کالای تقلبی به فروش برسانند، فروشگاه آنها مسدود و تعطیل می گردد؛ از این رو شما می توانید از فروشگاه‌هایی مانند دیجی کالا یا مستر یدکی و.... اقدام به خرید کرده و شمع پیکان  مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت شمع پیکان کاربراتور

قیمت شمع پیکان در بازار

در حال حاضر برای بعضی از افراد قیمت بسیار مهم می باشد، ولی برای بعضی دیگر کیفیت از قیمت آن مهم‌تر بوده و به همین دلیل، قیمت شمع پیکان برای افرادی که دارای پیکان هستند اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه اوضاع اقتصادی کشور ناآرام است، و قیمت‌ها متفاوت هستند و همچنین اجناس تقلبی که در بازار عرضه می‌شوند، محدوده شمع موتور پیکان بسیار اهمیت دارد؛ زیرا متوجه می‌شوید شمع‌های ارزان قیمت از برندهای بی کیفیت تقلبی بوده و از جنس دست دوم یا نوع تقلبی آن هستند که برای شما ممکن است خطر‌های زیادی را ایجاد کند.

محدوده قیمت شمع پیکان انژکتوری که به صورت بسته‌های ۴ عددی ارائه می‌شود، از بسته‌ ای 50 هزار تومان شروع می‌شود تا بسته‌های 100 هزار تومانی می رسد (بسته به برند و نوع کیفیت آن) . البته این قیمت بستگی به نوع شمع و برندی که شما استفاده می کنید دارد. این شمع برای خودروهای انژکتوری و یا کاربراتور متفاوت بوده و قیمت‌های متفاوتی دارد؛ اما حدود قیمت آن از 50  هزار تا 100 هزار تومان تغییر نخواهد کرد.


مشاهده قیمت و خرید محصولات دیگر فروشگاه اینترنتی مستریدکی: واکس خودرو

بهترین شمع برای پیکان

خرید لوازم یدکی پیکان و شمع پیکان نیز مانند سایر شمع‌ها مشخصات فنی متفاوت و گوناگونی دارد که باید در هنگام خرید به آنها دقت کرد. اولین موردی که شما هنگام خرید شمع پیکان باید بازگو کنید و به آن اهمیت بدهید این است که این شمع شما برای یک خودروی انژکتوری و یا یک خودروی کاربراتوری است؛ زیرا این شمع‌ها با هم متفاوت بوده و ویژگی‌های گوناگونی دارند. مورد دیگری که هنگام خرید بهترین شمع برای پیکان باید به آن اهمیت داد، کد فنی شمع پیکان است. این کد باید با کد فنی خودروی شما مطابقت داده شود تا شمع‌های متفاوت خرید نکنید.

قیمت شمع پیکان مناسب که یک شمع پایه کوتاه از جنس نیکل است، با آچار شماره ۲۱ باز و بسته شده و در بازار می تواند متفاوت باشد. اگر شمع مناسب باشد و در واقع جنس مرغوب تهیه گردد، از برندهایی مانند دنسو و ان جی کی، بوش و غیره باشد، شما به راحتی می توانید کارکرد مناسب و خوبی را از این شمع ببینید و تا مدت‌ها نیازمند تعویض شمع خود نباشید.

بهترین شمع پیکان کاربراتوری

عمر مفید شمع پیکان

همانطور که همه شما میدانید، عمر مفید یک شمع موتور پیکان را صد هزار کیلومتر میدانند؛ اما شمع هایی که در بازار عرضه می‌شوند و حدود ۴۰ هزار کیلومتر بیشتر کارآیی ندارند. بنابراین بهتر است پس از ۴۰ هزار کیلومتر شمع موتور خودروی خود را تعویض کنید.

با توجه به اینکه قیمت شمع پیکان در بازار متفاوت است، حتی ممکن است گران هم باشد، پس باید هر ۲۰ هزار کیلومتر بازدید شده و چک شود؛ زیرا ممکن است دوده بزند و سولفات داشته باشد.همچنین پایه‌های آن کوتاه باشد و یا اینکه پایه‌ها دچار آسیب‌دیدگی و یا خوردگی شوند. همه اینها باعث می‌شود که به موتور خودروی شما آسیب جدی وارد شود.

به همین دلیل بهتر است که شما هر ۲۰ هزار کیلومتر یک بار این شمع را چک کرده و یا اینکه پس از ۴۰ هزار کیلومتر  شمع موتور پیکان خود را تعویض نمایید. برای آگاهی از زمان تعویض شمع خودرو وبلاگ مستر یدکی را دنبال کنید.

واتساپ